fredag 3. juli 2009

Hjemme

Da er hjemme og det føles godt, men samtidig så er det rart å ikke være i Tennessee.
Så jeg må enda tilpasse meg til Levanger litt, men det skal gå fort og håper Jet lag'en forsvinner snart også. Flyreisen var lang, men bedre etter å ha sett filmer på flyet til London og fått tiden til å gå med Silje også ha møtt Mamma på gardermoen for å fly hjem til værnes for å møte alle.

Og norsk mat er så godt, men også det å sykle er deilig. Været er godt og ikke klamt og sjøen er ikke så kald som jeg trodde det skulle være.
Og jeg har kost meg med å være ut lenge (ca kl 1) og ikke ha en sur vertsfar hvis jeg ikke kommer jeg til kl 12...
Jeg vet ikke om jeg kommer til å skrive videre på denne bloggen eller ikke, men jeg skal i hvertfall ikke slette den.

Her er videoen fra jeg møtte folket!



6 kommentarer:

Pappa til Nathalie sa...

Veldig glad for at du (og Leonie å) er hjemme igjen.

Unknown sa...

am i allowed to comment? :P glad you made it home safely! you look so happy in the pic with your sis, jorgen, eline, and marte ;) love ya! have fun

Eline Bjørnevik sa...

Ble verts faren din sur om du ikke var hjemme til 12? ? ? ? :O :O

wow. jeg skal dra til usa nå om tre dager og jeg er vant til å komme hjem som det passer meg XD
Kommer til å bli rart!

Anonym sa...

I want not approve on it. I think precise post. Expressly the title attracted me to read the sound story.

Anonym sa...

Nice post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.

Anonym sa...

ma sjekke:)