søndag 28. juni 2009

Siste farvel

I dag har jeg pakket og vært å sett the Transformers (drittbra film) med Hailey og senere møtte vi James og spiste på the Huddle House (southern cooking). En kjempeflott avskjed;

Her kommer hva som er trolig min aller siste blogg i USA, siden jeg tviler på at jeg kommer til å få tiden å være på dataen i morgen..Så i morgen drar jeg fra Wilds/Tustin huset og mot Nashville, hvor jeg skal være en natt, Karen skal kjøre meg dit. Så drar jeg til New York dagen derpå også må jeg overnatte i New York (så jeg har kanskje tid til å komme meg på dataen).
Så reiser jeg hjem over atlanteren den 30 juni på kvelden, må vente 6 timer i london før jeg kommer til Oslo hvor min godeste mamma møter meg. Derifra reiser vi til Trondheim sammen og jeg gleder meg enormt til å møte dere. Hvis jeg gråter så er det lykketårer og forvent dere en stooor klem!! :D.
I love you!

Ellers så må jeg si;

Thank you to all of you that have helped me/ given a piece of themselves in order to get to know me this year. I really don't know how i can repay your love, but you have to know that I love you all so much...I will stay in touch with you and meanwhile you can look back at pictures from the beginning of my stay on the blog if you want... It's heart breaking to say goodbye but I will remember all the happy moments we got and there are more to come! I'll see y'all later!

Møt meg på Værnes kl 20.25 1 juli!!

1 kommentar:

jurg sa...

NATHALIE!!!!! 3 DAGA IGJEN!!!!!!!