lørdag 27. juni 2009

Saying goodbye is never easy

Så i det siste har jeg sagt mye hadebra til folk. Men hvis man sier ses igjen så føles det litt bedre..for jeg har bestemt meg, jeg skal tilbake og forhåpentligvis kommer noen av folkene til Norge en gang også :)
Jeg har vært ganske så travelt for å nyte de siste dagene her og de har jeg nyt. Den første kollasjen min er fra goodbye partyet mitt som jeg hadde sist søndag. Det var morsom og det var ikke over før kl 12...ca :)

Eller så har jeg vært å kjørt gokart, som er dritttøfft og jeg vil dra på verdaln å kjøre mere :)
Hatet bare de redneck guttene som skulle kræsje deg hele tiden, men ikke vær redd, jeg krasjet ikke i det hele tatt (stolt)

Jeg har vært i Dollywood's Splash Country med Sandy, Zach, Allison, Sara,Madison og Katie.
Spist på en mexican restaurant og latet som om Sara hadde bursdag bare for å få kake smurt i ansiktet, det var helt topp.

I dag har jeg vært med Sandy og kjøpt in hadebra gave til vertsfamilien. Jeg har sagt hadebra til hele Rich familien og med Katie. Dro ut å spiste med Dwayne,Karen og Colton på en fancy plass og fikk sitte på i Karen's åpne Mercedes SL 500 mens vi kjørte på interstate'n og så posh ut :P
jeg spiste laks..mmm...på vei tilbake kjørte Dwayne opp mot 115 mph dvs ca 185 km per time, men ingen grunn til å være redd, jeg lever fortsatt :D

Nå som alt kommer til en slutt så er det nesten som om jeg vil være her lengre,men jeg vil også hjem. Vanskelig å si hadebra til folk, men sånn er det bare etter et knall år med ups and downs..
Jeg kommer til å savne alle de jeg har møtt. Jeg har grått og jeg har tenkt mye (grunnen til at jeg ikke får sove), men jeg har hatt det så bra at alle de gode minnene er mye sterkere enn de dårlige minnene.
Har sikkert mye mer å skrive om, men dette får være nok for nå. Skal prøve å oppdatere bloggen før jeg kommer hjem, men kan ikke love noe :O
Vi snakkes da og husk kl 21.30 på Værnes den 1 juli :D. Kom den som kan




3 kommentarer:

Unknown sa...

Det virke som om du har hatt et veldig fint år Nathalie!
Du e veldig velkommen heim i Levanger. :)

Pappa til Nathalie sa...

Til alle som skal til Værness.
Hvis alt går etter planen lander Nathalie på Værness kl.20.25. Altså en time tidligere enn som står i bloggen (DY764)

Nathalie sa...

Tusentakk Gaute, gleder meg til å komme hjem :)

Aha, jeg skal si i fra til de som vil/kan komme :D