mandag 8. juni 2009

Sommer på jorda

Da har jeg vært travel nok til å ikke oppdatere bloggen på en stund og det er sånn det skal være når du har sommerferie!
I det siste har jeg vært og solet meg, badet, vært i Nashville på en afs orientering. Jeg har tubet og falt av pga en stor bølge. Jeg har sjekket hvor mye baggasje jeg har og sent to pakker hjem...
Snart skal jeg dra til Mississippi, fordi lokal kontaken min skal gamble og jeg og allison skal sole oss og slappe av i usa's tjukkeste stat...
Og jeg kommer tilbake på torsdag og tidlig tidlig fredag morgen reiser jeg og vertsfamilien til Myrtle Beach, SC for ei uke. Jeg kommer tilbake 20 juni også er det bare litt mer enn en uke til jeg drar :D Litt overraskende for meg at jeg ble litt lei meg i går fordi jeg skal forlate Kingston og komme tilbake til Levanger blir litt nytt igjen. På AFS orienteringen sa de at du kunne oppleve kultur sjokk når du kom hjem. Jeg tror ikke at det kommer til å skje, kanskje jeg får bare et lite sjokk også forhåpentligvis vender jeg meg tilbake til hvordan jeg hadde det for 10 måneder siden på null komma niks...


Snakkes om noen dager!

Goodbye partiet til Miranda's kirke. Fikk en bibel og en fin kake!
Tusentakk!!

4 kommentarer:

jurg sa...

21 daga igjen!!!!!

Leonie sa...

åh, fine bilda, håpe du kose dæ! :D <3

Pappa til Nathalie sa...

Jeg tror nok de har ledige plasser i kirke her..........
God-bless-you!!!
Lieber God im himmel, gib mir en kind mitt en p.mmel (Tysk bønn, som egentlig burde brukes i Kina kanskje...)
Nok fleip.
Have a greit time!!

Nathalie sa...

Haha pappa :P