lørdag 29. mars 2008

En liten oppdatering

Nå har jeg skrevet en god del mailer fram og tilbake med min vertsfamilie. Vi har utvekslet litt bilder. De ser ikke ut som den typiske amerikanske familien. Og det er kanskje like så greit.
Akkurat nå sitter min kommende familie og soler seg på Panama City Beach en lang og flott strand i Florida. De har også lyst til å ta meg med til en beach og jeg sier ikke nei takk til det.
Jeg er veldig glad for å ha fått trivelig vertsfamilie som vil være med meg på ting og sånt. Håper at de er som de framstår de er på mailen. Ganske sikker på de vil være det :) (Optimistisk)

Tviler på at det er så mange utvekslingsstudenter på den skolen jeg skal gå på. Jeg tror nok at det er 1-2 elever kanskje? Må spørre AFS litt. De sa også at de skulle sende et brev med nærmere info om vertsfamilien osv, men det har ikke kommet enda. Vente-vente.
Sitter nå bare og funderer litt på fag for neste år og diverse, men skal bombandere rådgiveren min med spørsmål på det møtet vi skal ha.

2 kommentarer:

Mari sa...

heihei:) legger til en link til siden din på bloggen min jeg :) Lykke til med utvekslingsåret ditt:)

Nathalie sa...

Hei, yes, det er greit ;)
Jo takk, du å :D