mandag 24. mars 2008

They have Easter egg hunts in Philadelphia, and if the kids don't find the eggs, they get booed

Må skrive ned litt om påsken min. Bare for å huske på hva jeg gjorde i påsken i før jeg dro til usa.
Stjeler ideen fra Marte, men det var ganske god. Den idee går ut på å skrive ned ting du gjorde før du dro til utlandet, sånn at du kan se tilbake på hva du gjorde for et år tilbake :)

Påskeferien begynte brått i en liten hybel til vår alle kjære Maja. Hadde det stortartet sammen nesten alle jentene i klassen :). Bra samhold.
Har vært å grillet ute for første gang i år, var litt kaldt og røykfullt.
Jeg har også snakket en del med min vertsfamilie. De virker så hyggelige og velkomne!
I tillegg har jeg jobbet to dager i påsken, ganske greit å tjene litt penger.

Jeg føler at for første gang så har jeg faktisk gjort noen påske ting som nordmenn bruker å gjøre i påska. Bortsett fra å dra på hytta da, som egentlig er det mest "påskete" man kan gjøre.
Jeg har vært på ski med kvikk lunsj og appelsin, typisk norsk. Appelsin er ganske så klissete å ha med å gjøre på skitur, det er derfor lurt ha med våtservietter :P. Men det har vel de fleste skjønt.
Også var jeg i Åre på slalomtur med venner, kjempe trivellig. Oppdaget nye bakker og opplevde naturen på sitt beste. Jeg vet hvor jeg skal stå neste gang for å si det sånn.
Må også utrette en takk til mamma som orket å kjøre både fram og tilbake :). Hva skulle jeg ha gjort uten deg?

Fikk påskeegg noen dager for tidlig, men faktisk så var ikke alt godteriet borte på en dag :0.
I dag hadde vi påskefrokost/brunsj, med kokte egg og påskepynt.
Må si at det er en god avslutning på påsken med finskriving av norsk stiler og geografi øving ;)

2 kommentarer:

Marte sa...

Copycat baby <3

Nathalie sa...

Love you for making ideas like that <3