lørdag 15. mars 2008

Hostfamily!!



For to dager tilbake fikk jeg vertsfamilie! Jeg er ganske glad for å ha fått det tidlig, slik at jeg kan prate en del med vertsfamilien :D
Jeg havner i Kingston, Roane County(regionen),Tennessee,!
Det er en liten by med ca 5,500 innbyggere.
Vertsforeldrene mine heter Dwayne og Karen Jeg fikk svar fra mailen jeg sendte til Karen i dag. De har to unger, Colton (13) og Katelyn I tillegg så har de en hund og en katt :)
Skolen jeg skal gå på er Roane County High School og har 700-800 elever fra 9- 12 trinn. Har sett litt på fag og fant ut at de ikke hadde noe annet fremmed språk enn spansk...
Ettersom at jeg skal velge Samfunnsfag & økonomi, så har de ikke alle fagene som vi har her hjemme. Må enda snakke med rådgiveren så da finner jeg vel litt mer ut om ting.
Tennessee ligger i sørstatene, så det kommer nok til å bli litt varmere enn i Norge. Jeg har ikke noe i mot et litt varmere klima. .Uansett om de kanskje har en sørstats-dialekt, så skal jeg prøve å snakke normalt engelsk når jeg kommer tilbake til Norge igjen ;)

Det er ganske uvirkelig å dra til usa og nå som jeg har fått vertsfamilie så føles det litt mer virkelig. Men selv om jeg har fått familie så har det enda ikke helt gått opp for meg at jeg virkelig skal dra. Det er rart å ikke bli igjen i Levanger neste år og reise i fra venner og familie. Kommer til å savne Levanger, men jeg trenger litt variasjon. Oppdage og utforske nye horisonter ;D

Til slutt et lite og koselig bilde av Kingston;

1 kommentar:

Erika Ulrika sa...

Du er så heldig som har fått familie!! Hørtes ut som et fint sted^^
Er kjedelig å vente"/