mandag 23. februar 2009

Ingen vinterferie....


Jeg er så sur for at vi ikke har noen winter break her i usa..... men vi har allerede hatt mange feriedager så det er ikke så farlig
Jeg har ikke lyst til å gå på skolen, men jeg vet har jeg har bare 3 måneder igjen på skolen og en ukes ferie (spring break). Noe som jeg ser veldig fram til.
Ettersom at det er en uke sist jeg blogget må jeg gi dere en liten oppdatering. Jeg har egentlig ikke gjort så veldig mye. Bortsett fra skole og tennis har det bare vært helga hvor jeg får til å gjøre noe. Så sist fredag kom Orlando på besøk og vi så Nick and Nora's infinite playlist sammen.
På lørdag dro jeg på shopping med allison,karen og sandy og kjøpte jeg meg en prom kjole. Samme kveld så jeg Taken med Zach, min gode buddy. Filmen var veldig bra, pluss at vi fikk en ekstra kinobillett fordi at lyden ikke virket de første 5 minuttene :p
Så i morgen får jeg se om jeg skal til D.C eller ikke, fordi jeg må bestille enveis billett til panama city i florida for å møte resten av vertsfamilien og lokal kontaken der nede. Håper på begge, men frykter litt for D.C turen.

Jeg skal på prom med Orlando

Og jeg har funnet en prom kjole. Vet den skal være lengre, men moten i år er tydeligvis en kjole som er kortere (og en man ikke faller med).


Jeg har også fått meg et tennis outfit:

4 kommentarer:

Anonym sa...

hei min amerikanske babe! :-D
herlig at du kose dæ, ilu <3
kjolen va forresten nydelig!

eL sa...

Tennis outfit! Kuuule :D

Bra at du har det så fint at du glemme å blogg, men værsåsnillåprøvåbloggmeir?
<3

Leonie sa...

Ooh, tennis outfit og greier! :D
Bra du kose dæ ;)

Gla i dæ <3

Nathalie sa...

Hei min portugisiske babe ;*
Takk takk ;)

Æ ska prøv å blogg litt meir,men kain itj lov nå my meir enn før ;*

Oh yeah tennis outfit! Herlig videoblogg leonie!
Gla i dæ å <3