mandag 2. februar 2009

Blogg blogg blogg

Unnskylder for å ikke ha blogget på en liten stundt. Har hatt det litt travelt, men ikke sånn stress travelt, bare god travelt :)

På torsdag så hadde jeg tennis trening etter skolen med vektløfting og springing. Etter tennis treningen så kjørte lokal kontaken min meg og allison til Lenoir City for å spille innendørs fotball. Det var kjempeartig, men også kjempevarmt og kjempeslitsomt.



Fredag dro jeg til Miranda og overnattet. Vi var oppe til kl 5 og jeg prøvde å lære miranda norsk.
Fikk også pratet med eline og jørgen.

I går.

Dro med Allison, Miranda, Sara og Orlando og spilte fotball for godt 2 timer. Så dro vi hjem til meg senere på kvelden, bortsett fra Orlando og så film. Vi hadde leid to filmer, Cold Prey aka Fritt Vilt(!!) og Into the Wild. Jeg ble overrasket at de hadde en norsk skrekkfilm her i usa. Uvant for amerikanere å ha undertekster på filmer.
Alle i rommet syntes at filmen var kjempebra, men skummel. Enda skummelere ble filmen når Dwayne kom inn og skremte oss. En koselig jentekveld.
Anbefaler at folk ser Into the Wild og Cold Prey sine bloopers.

Søndag:

Slappet av og hjalp familien med å rydde bort juleesker på lageret. Jeg gjorde lekser og ryddet rommet mitt. Dagens søte øyeblikk:
Valpene holder på å bli store.




Eneste gutten av seks valper. Valpen som skriker mest, har også blitt kalt for homo'n av colton.

Midtårsorienteringa er denne uken i Memphis. Så fra onsdag kveld til søndag så er jeg borte. Får to dager fra skolen da :)
Ønsker gjerne noen flere kommentarer ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du e nu den sterke og spreke jenta når du kjæm heim t Levanger.. Trene jo ofte vil æ nu sei :)

Kos dæ videre =)

Marte sa...

HEY BABY I LOVE YOU <3

bare sånn at du ikke glemme mææ

Leonie sa...

Sjer ut som du kose dæ fortia, det e bra vett ;)

Og æ vil ha ein av derre kvalpan, dæm e bra søt...nååh æ smelte ;p

Gla i dæ søs <3

Hallgjerd sa...

Bra blogg du har:) Gøy å lese.
Skal resie til USA med AFS neste år jeg også:)