torsdag 12. februar 2009

Midtårsorientasjon

I løpet av uken som jeg ikke har blogget, har det skjedd en del ting. Blant annet så fikk vi tirsdag 3 feb ingen skole pga snø også dro vi opp i Gattlingburg hvor de hadde mere snø og blant annet skøytet på isen.

Tubing til 20 dollar for 45 min, nei takk :p

Orlando har bedt meg på prom og jeg så selvsagt ja til en så grei kar. Så nå må jeg finne meg kjole og alt mulig.
Også ble det ingen Memphis tur pga for mye snø på veien vi skulle opp til murfreesboro til...så jeg hadde en orientering i norris,tn istedetfor. Noe som var gøy det også. Dro til Oak ridge for å dra på atom våpen museumet. De laget nemlig deler av bomben til Hiroshima og Nagasaki her.
Jeg har også nettopp hatt om det i us history (har en 99 i den klassen foresten).
Så norris midtårsorientasjonen var for bare de i øst tennessee, dvs Nika (Japan), Bogi (Ungarn), Namtan (Thailand), Sara og Matthis (tyskland), Katja (Russland) og the new kid Iason fra Sveits (som har en gresk far, så han snakker gresk også)

The new kid, Iason.



Deler av WTC ble fikset sammen til en minnes statue.


Hvor mange Nathalie'er og Matthis'er ser du?

Vi vil være tynne! Sandy og meg

Det er trist å meddele at alle valpene bortsett fra en har fått nye stolte eiere. Den ene beholder vi så lenge den får mer mat fordi det er det minste dyret i kullet.
Beklager for dårlig filming, ikke enkelt med søte valper rundt omkring.



Miss you girls (and one guy)


Smiley's til de andre Levanger AFS-erne rundt omkring i verden


Nathalie på Japansk. Takk går til klemme-glade Nika.

I går hadde karen og dwayne anniversary så Karen hadde ringt inn en massasje for dwayne som en overraskelse. Han ble visst ikke så glad, men etter massasjen (maskinmassasje) virket han litt gladere også dro vi og spiste meksikansk.
Først i dag, hadde vi ingen strøm da jeg kom hjem pga stormen som var. Ingen store skader på veier eller noe, det bare piss regnet og blåste for 2 timer så jeg er evig glad for størm.

Lørdag er valentinsdag!!

2 kommentarer:

Lene sa...

Så kjekt med nye folk! :D De på den nye skolen min fikk ikke noen nye ved semester, de fikk bare meg :P (som ikke var nye en gang, bare byttet skole) Hehe.

Leonie sa...

Nåååh, derre kvalpan e så søt. Eh, du kan send den siste te mæ altså (a) hihi.

Og sjer du, du vart da bed på Prom, farsken nu må æ få sjå å bli bedd æ og da haha. :p