mandag 30. juni 2008

Kingston Tennessee, not Jamaica

Enda en liten update om "the big land across the pond". Jeg har ikke fått noen mailer tilbake fra vertsfamilien min på en stund, de er visst nok på ferie eller har det travelt. Uansett, jeg vil fortelle dere litt mer om Kingston, TN osv.
Som nevnt tidligere i bloggen bor det bare 5500 mennesker i Kingston. Det er ikke så veldig mange, men jeg håper å oppleve en koselig småby. Der hvor alle kjenner alle, litt sånn Gilmore Girls aktig.

Her er foresten en video link som handler om Kingston:
http://video.google.com/videoplay?docid=6934527899038653953

Ellers så skal jeg begynne å spille fotball for Kingston Lady Yellow Jackets soccer team, puh!Har sett noen bilder av de og de virker ganske gode egentlig. Skolens maskot utgjør foresten en søt veps:


Jeg kommer nok til å spille fotball fra august til og med oktober/november. Så er det vinter og jeg må kanskje finne meg en annen sport, f.eks basketball? Om våren har jeg lyst til å prøve å spille litt tennis.
Fant ut at det også finnes en stoor festival i Tennessee. Da snakker jeg ikke om den årlige country festivalen, men en "vanlig" festival. Den heter Bonnaroo og ligger i Manchester, TN. Ca 2 og en halv time bort fra meg. Festivalen hadde i år besøk av blant andre Pearl Jam, Metallica og Jack Johnson! Artister som falller ganske godt i smak hos meg.
Skal prøve å snike meg på den festivalen. Vertsmora mi Karen, sa at hun var "game" for alle konsertene som jeg ville dra på, så det lover jo godt?

2 kommentarer:

Unknown sa...

kæm faen e berto? en stk virus elns..

sku bare sei congratz med new look, vart da bra t slutt å :D

Nathalie sa...

Ja trur at berto xxx e nå virus :p
Ka for fyr som itj forstår norsk sei at hain like bloggen? ;)

Jo, takk æ fant ein mal som man kunna skriv litt lenger på og endra looken litt :)