torsdag 26. juni 2008

Våre veier skilles i London

Nå har reiseruten min kommet ut på AFS sine sider.Jeg drar den 13 august og så langt ser reiseruten min slik ut: Trondheim-Oslo- London- New York.
Så skal jeg videre til Tennessee, men vet ikke hvilken flyplass enda. Jeg skal da til fire forskjellige destinasjoner og med noen ulike tidssoner. New York ligger jo seks timer bak Oslo og London en time.
Leonie og jeg skal trolig reise fra Trondheim på kvelden den 12 august, for så å finne et billig hotell. Grunnen til det er fordi at vi skal møte opp på Gardermoen 04.30 og 05.00. Det er nemlig ingen fly som drar før kl 06.00 fra Trondheim til Oslo den 13 august.
Etterpå skal vi heldigvis fly sammen på det som nok blir en tårevåt-ferd videre til London.
Så skilles våre veier i London (tror det blir London- Heathrow). Leonie drar til Seattle og jeg til New York (tror det blir JFK international airport, New York). Tror at Jørgen er litt misunnelig på meg fordi at jeg drar med et Boeing 777 fly (et stort fly).

9 kommentarer:

ANNE GRETE sa...

Hei :)
Jeg er Anne Grete, vet ikke om du husker med fra Visumintervjuet i Oslo, men jeg var en av de som møtte opp på AFS kontoret 10.15. Anyway.. Vi møtes vel på Gardermoen kl 04.30 den 13. august. :D

Elise sa...

Oh herre... Møte opp 04:30.. huff =p Hun du kjenner som skal til Thailand, reiser hun med AFS? For da møtte jeg jo henne kanskje på infomøtet for Asia og Afrika reisende hvis hun var der. Husker ikke hvem som skulle hvor av folk.. Hehe =p

Nathalie sa...

Anne Grete:

Hei!Ja tror jeg husker deg. Var det deg som ikke hadde fått en fast vertsfamilie enda? Jepp vi møtes trøtte og sorgfulle på Gardermoen;).

Elise aka lepradrops:

Ja, grytidlig :p. Ja, hun som drar til Thailand heter Torhild :).

ANNE GRETE sa...

Jess, det var jeg som ikke hadde vertsfamilie enda, men nå har jeg; ALABAMA :D

Nathalie sa...

Alabama, herlig! :)
Da er vi ikke så langt unna hverandre ;D

ANNE GRETE sa...

I know ;D
Kanskje vi tar samme fly/buss/tog/bil sørover? Vet du om det er noen ankomstmøte opplegg når vi kommer til USA?

Nathalie sa...

Ja, håper på å ta samme transportmiddel. :)
Jeg skal til Nashville på AFS leir. Så jeg har en liten mistanke om at jeg skal ta fly ned til Nashville.
Den afs leiren jeg skal til heter MissTennky Area team og er for de som skal bo i Tennessee, sørlige Kentucky og Mississipi. ;)
Så tror ankomst møtet er i staten du skal bo i, hvis det var det du mente ;D

ANNE GRETE sa...

Det var det jeg mente ja :)
Hvordan fikk du vite om din ankomstleir? Imorgen; 5 uker igjen, utrolig! :D

Nathalie sa...

Jeg snoket litt på Misstennky area team på google og kom inn på siden deres :p. Der sto det litt om ankomstleir osv.
Finn ut hva AFS område ditt heter så kan du også snoke litt ;)

Oj shit, 5 uker! :O