tirsdag 17. juni 2008

Sommerferie, snart utveksling og nederland

De to siste skoledagene har vi bare laffet. På Mandagen var vi på Røstad og grillet og slappet av.
3 vise sjeler hadde glemt av en hermetikkboksåpner til maiskolbene sine. Derfor måtte jeg lage denne bildeserien.


Bildet er noe redigert da flere personer klaget på skrivefeil. You know who you are :p

I dag "spilte" vi slåball med en tennisrakkert og så 5 minutter av Simpsons the movie. Eneste skoleaktige vi gjorde var å få karakterutskriftene.
Takk for et flott år 1STC! :) Kommer til å savne alle, spesielt de som drar. Blant annet Maja, som flytter tilbake til "the big capital" :(.

Sommerferie og skolefriiiii. Ca 2 måneder fri før jeg begynner på High School i USA. Får noen sommerfugler i magen bare av å tenke på at det ikke er så lenge igjen til jeg drar. Fikk foresten passet med visumet i posten i dag, litt kult da. Visumet satt klistra fast i passet :P.

Akkurat nå sitter jeg å ser Nederland sitt B-lag spille mot Romania, stillinga er enda 0-0. Men Nederland har levert som faen så langt i EM! 3-0 mot Italia og 4-1 mot Frankrike!
Utrolig imponert av det lille oransje kledde landet der nede :)

ah, you crazy dutchmen

Apropos Nederland. I morgen reiser Leonie, mamma og jeg ned til Nederland. Vi skal i begravelsen til farmor, en stoor fotball fan. Pappa er allerede i Nederland og fikser i stand alt.
Kommer virkelig te å savne farmor og derfor håper jeg på hennes vegne at Nederland vinner EM.

1 kommentar:

Marte sa...

Feeil, vi va bare to "vise sjeler" som hadd glæmt av hermetikkåpner ;)