tirsdag 10. mars 2009

27 grader!!

Må bare blogge litt i dag, for å snakke om været...
Det va utrolig varmt i dag opp te 27 grader og jeg spilte tennis i tskjorte og langbukse (imorgen blir det shorts på meg). Vi hadde noen små tryouts på laget og jeg spilte en kamp og vant, så jeg er ihverfall ikke sist på junior varsitylaget ;)
Blir varmt i morgen også, enda litt varmere . Nedbør på onsdag og 11 grader på torsdag...

Også fikk jeg klærne fra forever 21 i dag og alt passet :)

Blå bukse, to "grønne" beach bags, rød lang skjorte, gul sommerkjole, mørkegrønn kortbukse og grå lang carigan

Hvor kaldt er det i Norge og har dere enda snø?

2 kommentarer:

Leonie sa...

Åååh, så fint det du kjøpt dæ fra forever21, ska itj så bort fra at æ "låne" den kjolen når æ kjæm heim nei! (a)

eL sa...

Det va ca 0 grader i dag, og ISkaldt. Men ellers begynne det å bli litt varmar sjø, vi kalle det vår allerede :)