søndag 22. mars 2009

St.Patricks dag og diverse

Jeg har vært altfor travelt til å i det hele tatt fått tiden til å blogge. Derfor kommer det en liten oppsummering på denne uken som har gått (så langt.)

min blå bukse
Tirsdag:
St.Patricks dag og for å unngå å bli "pinched" så måtte du ha på deg noe grønt.
Ble allikevel pinched fordi at en dum freshman så ikke at jeg hadde på meg noe grønt,takk.

Freaky bilde, Karen sitt hode er borte
Ellers så hadde tennis laget sin første kamp i dag. Jeg spilte ikke fordi jeg er nr 8/9 av 10 på laget så det ble at vi bare så på kampene. Noe som egentlig var ganske kjedelig, fordi man kan ikke snakke i det hele tatt når kampene har begynt. Det er som golf, helt stille når spillet er i gang... Så etter en times tid så stakk jeg, Miranda og Brittany (ei på laget) og kjøpte is fra Sonic.


Random bilde av Miranda sin kirke.

Onsdag:

Like godt og varmt som på tirsdag, Igjen hadde tennis laget kamper, men fikk igjen ikke spille, selv om jeg vedder på at jeg kunne ha slått noen av de andre spillerne lett. De var fra Harriman og er ikke akkurat så veldig kjent for å være gode i tennis. For de som ikke vet det så varer tennis kamper lenge, hvis man regner med at alle skal spille.

Meg på skolen og holder på å sende sms'er. Det er forbudt, men læreren så det ikke og timen var uber kjedelig.

Torsdag:

Dro og jogget med miranda etter skolen for å være sprek og det funka egentlig ganske bra.
Så dro jeg hjem til henne og vi så filmen "sunshine" hvor noen astronauter og forskere skulle redde sola fra "destruction". Den var ganske bra, men skummel.

Fredag:
I dag spilte jeg faktisk en tennis kamp mot Stone memorial og vant 6-3 :)
Men selve kampen var ganske kjedelig fordi ingen av oss hadde spilt før. Og jeg har allerede tenkt mye på tennis og bestemt meg for å slutte en stund, og jeg følte at jeg måtte få det ut før spring break, for å unngå å sitte å tenke på det.
Jeg har heller lyst til å jogge enn å spille tennis 5 dager i uken * 2 timer. Pluss at jeg får spille lite også.
Så jeg var for pysete til å fortelle treneren, men en av jentene skal si det etter spring break.

I dag:

Ryddet og støvsuget og pakket. Så dro jeg og Orlando og spilte tennis og jeg vant så klart...:p
Så sa jeg hade til han.
I morgen tidlig kl 2 om morgenen drar vi på vei til Panama city og jeg gleder meg enormt. Blir borte en uke ca. Kommer hjem på lørdag eller søndag
Snakkes!!

2 kommentarer:

Leonie sa...

Kos dæ Nathalie <3

Marte sa...

Bra du kose dæ kjære og GOD TUR : )