fredag 13. mars 2009

let it rain

Så ble det ingen første tenniskamp på meg. Det begynte å regne i 5th period og da kan man ikke spille. Men jeg er ikke akkurat lei meg, en dag fra fra tennis er godt. Vi har nemlig tennis hverdag fra mandag til fredag (kl 3.45 til nesten 6) så jeg er litt lei. Jeg har tenkt å se om jeg har enda lyst til å fortsette å spille etter vårferien min (23-27 mars). Jeg er nemlig usikker.
" Anyone who says sunshine brings happiness has never danced in the rain."

Det kommer til å regne fram til mandag og det kommer til å være kaldt. Vi var heldige med to dager med sol og nesten 30 grader...Nå dagdrømmer jeg om strand og sjø og Florida. Jeg kan ikke vente med å komme meg ut av skolen å ha fri!
Angående strand og sjø, hva syns dere om denne "snasne" badedrakten?

2 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Wow, stilig baderakt, men ganske sikker på at jeg ikke kunne ha gått i en slik x) hehe

Nathalie sa...

Haha, nei jeg har ikke tenkt å gå i den. Skjønner ikke at den er på moten :P