torsdag 12. mars 2009

Æ kain bake!

Da har enda to dager gått. I går var det igjen varmt opp mot 30 grader og for første gang hadde jeg på meg shorts for tennis. Noe som var utterst behagelig :). I morgen skal jeg spille min første offisiele tennis kamp mot Stone memorial, gruer meg, men håper at det blir en okei opplevelse. Også skal jeg la dere få vite om jeg vinner....selv om det er lite sannsynlig.

I economy snakket vi om klær og hvordan å spare penger
Husker ikke helt hva vi gjorde i Criminal Justice, jeg leste i hvertfall i boken min.
I graphic design har jeg laget en spiderman poster, som er å
I U.S history har vi i løpet av tre dager bare sett film og filmen heter "Remember the titans" en film som jeg synes er verdt å se ;)
Engelsken gikk kjapt unna når vi svarte på spørsmål om "Moby Dick"
og i algebra var det laft...

I dag har jeg faktisk baket (alene). Noe som er ganske uvanlig for meg. Så jeg baket sjokolade muffins og i følge Dwayne og Karen så var de gode :) Her kommer litt fotobevis av muffinsene

2 kommentarer:

Leonie sa...

Første gangen æ har sjett dæ baka nå frivillig! :p
Lykke te med tennis kampen ;)

Marte sa...

samme her!
og dæm såg jo nesten spiselig ut ; )