søndag 3. mai 2009

Begynnelsen av mai.

Da er det ikke så lenge igjen til jeg skal hjem. Jeg har bare noen få uker igjen av skolen og på fredag var det en volleyball kamp seniors vs. teachers. Jeg tror at seniorene vant, men er ikke helt 100% sikker.




Jake, Cam og April.





Lærerne i hvit, seniorene i svart. James Sams ville at elevene skulle ha på seg noe svart for kampen. Så nesten hele skolen hadde på seg noe svart i dag.

Etter skolen på fredag dro sandy og familien hennes + meg opp til Wartsburg, som skal være en ganske så landlig plass bort fra byen. Vi spiste middag opp der og mannen til sandy viste meg hvor han gikk på skole. Det var en ganske så tom plass og det er rart for meg at folk kan leve der, det virket litt isolert.

På lørdag skulle jeg egentlig ha en fotball kamp mot Oak Ridge i Oak Ridge, men den ble kansellert i siste liten da det regnet ned og stormte og lynte. Så jeg dro til Orlando og hang der, mens vi så "Yes Man" og spilte Rockband.
Senere på kvelden kom for å overnatte Miranda og vi så "Role Models". Ganske morsom film, men må si at den er litt barnslig.

Snakkes!

1 kommentar:

Leonie sa...

Ååh, det såg koselig ut! Fint at dæm hedra James Sams minne og!

ilu <3