tirsdag 12. mai 2009

Movies

Enda en uke er forbi og nå har jeg bare 11-12 dager igjen av skolen. Jeg gleder meg utrolig mye til å slutte på skolen, men jeg vet at jeg kommer mest sannsynlig aldri til å se alle jeg har møtt igjen. Det er rart å tenke meg, men sånn er livet.

Sist mandag så jeg skrekkfilm, den var ikke akkurat skummel, men litt alikvel. Jeg og Dwayne så "The Uninvited", mens karen og katie hadde dratt til New York.
Og denne uken har tiden gått bort mye til film fordi regnet har vært dårlig.
Sist fredag høljet det ned og rett etter tordenet kom lynet med ca 1 sek mellomrom. Noe som jeg syntes var kult, men jeg var livredd for å bli truffet der jeg sprang til min skoleskyss. Skolen er i ganske så dårlig stand så U.S history klasserommet lekket og halve skolen var gjennomblaut.

Jeg har tatt de meste testene jeg trenger og jeg tror jeg slipper å ta noen semester exams fordi jeg har over gjennomsnittskarakterer og ikke gått glipp av noen skoledager dette semesteret. Jeg vil rett og slett bare komme meg ut av skolen for ferie...og tror nok at alle andre på skolen vil det også ;) Og takket være denne valpen har jeg våknet kl 5 hver morgen pga bjeffing. takk...

Denne uken var det katie helg, men det ble mer enn foreldrene-til-Karen-kom-over-helg på lørdagen, noe som jeg syntes var litt bra egentlig. Og det var morsdag her på søndag så da kunne karen bestemme alt i helgen:P. Hyggelig å møte forelderne til Karen som skal flytte fra Utah (ørkenen) til Virgina. De har ingen dialekt så herlig å høre noen som ikke har en sørstatsdialekt og er mer "northeren" som Colton og Karen (selv om de har litt blitt litt utvasket av sørstatene).
Så på kvelden så jeg "darkness falls" med katie og dwayne og det handlet om en skummel "tannfe" som drepte folk, og ja den var skummel.
På søndag dro jeg i den fine presbyterian kirka til Orlando fordi han skulle holde en graudation tale og jeg ble rørt. Den var ganske så emosjonell og bestefaren hans fra Guatemala hadde kommet også. Selv om han ikke forsto engelsk, siden han snakket bare spansk, så begynte han å gråte og det var trist. Etterpå dro hele familien hans og jeg ute å spiste mexicansk og det var digg. Jeg så litt av Spiderman 1 igjen, helt okei. Senere på kvelden hentet Orlando meg og vi dro til Oak Ridge for å se "Star Trek." Filmen var bra, men følte at det er mer en gutte film, fordi Orlando digget filmen :p.
Ellers så dro vi å spiste middag. Det var en veldig koselig kveld :) Enn sånn kveld jeg kommer til å savne enormt når jeg kommer tilbake uten Orlando til Norge.

"prøvde å huske noen danse triks fra swing dagene i 5.klassen"

"My love"
Og nå er det mandag igjen, men jeg klarer meg ettersom at det bare er noen få mandager igjen.
Og noen få uker igjen til jeg skal hjem og jeg vedder på at jeg skal enda se tusenvis av filmer før hele usa oppholdet er over...
Angels and Demons kommer ut neste fredag foresten :D

2 kommentarer:

Pappa til Nathalie sa...

Siste bildet i bloggen gjør at jeg tror at mamma og jeg i framtiden må legge ferier til USA, eller??????

Nathalie sa...

Så klart pappa :P Eller æ kain reis dit sjøl ;)