tirsdag 19. mai 2009

Det går mot slutten av mitt High School year

Sist uke har vært så som så, helgen var så klart best.
Jeg, Miranda og Sara dro å bowlet i Knoxville siden vi ikke kom på noen annet å gjøre. Pluss at det tordnet og lynte som bare det ute. Har dere foresten sett et horisontalt lyn gå over himmelen før?
Bowling vari hvertfall kjempeartig Vi spilte 3 runder, mens de spilte masse bra musikk. Siste runde var så klart best da jeg klarte å score 138 poeng (stolt) og slo både Amerikaneren og Tyskeren. Men alle var fornøyde og vi dro på Starbucks og sippet kaffe.


Ellers så er i morgen den alle siste dagen for seniorene Mine fleste venner er seniors så jeg kommer til å gråte i morgen, selv om jeg vet at jeg ser alle på graduation. Det kommer bare til å være rart å sitte uten David og Jonny i Graphic Design hver dag, Orlando i Economy og Hailey i U.S History fram til Mandag. Jeg synes det er rart å tenke tilbake til første skoledag her hvor jeg ikke kjente noen av de og har blitt så gode venner med de nå. Og det som gjør meg enda mer trist er at vi alle sammens skilles fra vårt "gode" Roane County High School. Tanken på å dra hjem frister veldig mye, men tanken på å kanskje ikke møte noen av studentene fra High School igjen føles ikke serlig godt.
Men jeg skal så klart komme meg igjennom dette, som med alle andre triste ting.
" So live that your memories will be part of your happiness."- Ukjent

2 kommentarer:

Leonie sa...

Koselige bilda! Og kjempe bra sitat nederst! Gla i dæ søstra mi <3

nathaliej sa...

Tusentakk
Glad i daakk begge to <3