søndag 17. mai 2009

Gratulere med dagen Norge!

I dag er det 17 mai og jeg må si at jeg har aldri vært så laff på den dag som denne før. Nå som det er nasjonaldag savner jeg Norge enda mer og lengter etter å komme hjem.
Her stiller jeg opp i treningsbukse og tskjorte, huff og huff. Og desverre er det ingen andre nordmenn i mitt område. Alt jeg kan gjøre er å vifte litt med det lille norges flagget jeg har og høre/"synge" nasjonalsangen, se på bildet og videoer fra bursdagslandet.
Også må jeg gratulere Norge som vant MGP :D
It's the 17th of May and I'm going to try to have a good national day!
Neste år skal bli knallbra, russ og spise så mange is som mulig!

4 kommentarer:

Leonie sa...

Tippe at du kanskje itj ar så lyst på masse is neste år på 17.mai hvis vi e russ da søs ;P

miriam sa...

tænkt på det æ å...

Pappa til Nathalie og Leonie sa...

Hva skal dere da spise/drike... Oj,oj. Jeg har ikke mye hår men de blir sikkert grått over natta når dere setter i gang med russefeiringen.....

Nathalie sa...

Haha vi får sjå kor kvalm æ e :p

Ingen grunn til å være bekymret pappa, vi e gode unga ;D