søndag 24. mai 2009

Graduation & båttur


David, Jonny og meg
Da var det endelig seniorene sin tur til å graduate på fredag. De storkoste seg. Jeg synes at graduation var helt flott. En del folk spurte meg hvordan vi gjorde det med graduation i Norge, og jeg svarte bare det med de fest dagene våre , men selve graduation prosessen vet jeg ikke mye om.
Det var herlig å se vennene mine gjennom high school endelig bli graduates. Jeg er litt misunnelig at jeg ikke er en senior, men så slipper jeg alt stresset og så skal jeg jo graduate neste år.
Og selv om jeg var litt nede tidligere denne uken, for da kom den fortrengte følelsen av at seniorene skal ikke på skolen noe mer, og skolen er snart over så jeg må si hade til de fleste. Men jeg har kommet over den følelsen litt akkurat nå og alt føles ikke så tomt.


Etter graduation dro jeg til Miranda's hus og feiret hennes "frihet fra high school" med kake,is osv med masse folk. Senere på kvelden dro vi bort til Hailey's bonfire og jeg fikk være der til 12.30 (det meste jeg noen gang har fått lov til å være ute av vertsfar).


Lørdag 23 mai:

Båttur ute på innsjøen. Det ble tubing, soling og relaxing.

Søndag 24 mai:
Shopping;

Så "A Night at the Smithsonian", bedre enn førstefilmen.
Senere på kvelden ble det underworld-maraton med 1. og 2. (så 3 filmen på lørdag) filmen. Kjempebra filmer.
Denne uka har vært underholdene og det er mange minner som jeg ikke kommer til å glemme.
Ellers så er det 5 uker til jeg drar hjem og jeg må enda ha en avskjedsfest, to afs møter igjen, sende en pakke med ting hjem til Norge og sikkert masse flere ting. I mellomtiden skal jeg nyte den siste tiden jeg har igjen...

3 kommentarer:

Pappa sa...

Stillig på graduation!!
Finne bilder. Du virker litt skremt på båten.............

Leonie sa...

Så mang fine bilda! Håpe du har det fint sjøl om all har "graduated" kjæms te å skje mæ og. All vennan mine e jo seniora :p

GLa i dæ <3

Marte sa...

nydelige kjola, særlig den blåe : ) <3