torsdag 14. mai 2009

The Old Man and the Sea

Da må jeg blogge litt igjen, vet ikke helt hvor dette kommer ifra, men jeg vet at pappa sin bursdag er i morgen og så hvis jeg ikke kommer meg på nettet så vet du, pappa ihvertfall at jeg vet at du har bursdag... ;)
Ellers så har skoledagen vært litt mer irritert siden jeg sitter her med pollen allergi og nesa renner hvert eneste minutt, tror jeg stjal alle papirlommetørklene det var å finne i dag. I engelsk begynte vi å lese;

...som virker ganske bra så langt. I engeslk klassen måtte vi til og med oversette spanske ord til engelsk...dermed fulgt av Mr Suits som spurte meg hva "that's life," betydde på fransk. Etter å ha ikke ha hatt fransk på et år og dermed har blitt veldig mye dårligere kom jeg fram til "c'est la vie,"noe som faktisk overrasket meg. Ellers så fikk vi the yearbook sist torsdag og jeg har fått mange folk til å skrive i den, kommer jo til å savne folket! Jeg har sendt inn 3 fag som jeg vil ha neste år også får vi se om jeg kan ta alle de fagene, håper på det.
Også fikk jeg også til å snakke litt med godeste marte, noe som gjorde dagen bedre ;)
Og til slutt så vil jeg høre mai-nytt fra Levanger :D

2 kommentarer:

pappa til Nathalie sa...

Har allerede fått et fint bursdagkort fra deg. Veldig "appropriate"...... Nytt fra Vassdalen er et ENORMT oppmøte på dugnad i velforening (utrolig mye barn som det bor her nå!). Statt opp dissestativ, ny trampoline og ryddet i fjæret. Da blir din/deres hjemmekomst enda finere (og 17.mai selvfølgelig). Lykke til med allergien. Skal mamma til å besvare din epost om det

Hallgjerd sa...

Har faktisk lest den boka! På norsk, vel å merke:)