mandag 11. august 2008

Avsluttningsfest

Nå er det bare 1 dag igjen til jeg drar. Egentlig er det 2 dager, skal først til Oslo i morgen også overnatte med Leonie på Gardermoen hotellet. Så den 13 må jeg og Leonie veldig tidlig opp for å møte resten av AFS-erne og få diverse info osv.
Jeg kan også fortelle at Kiku, den Japanske utvekslingsstudenten har bodd til oss i to dager, håper hun trives. Hun er ihvertfall veldig grei. Gleder meg til å se henne snakke norsk når jeg kommer tilbake fra USA.
I går hadde Leonie og jeg avsluttningsfest. Kom til sammen 33 stk og det ble ganske fullt inne i den lille leiligheten våres på ca 74 kvadratmeter (?). Veldig koselig men veldig fullt også :p
Fikk noen avskjedsgaver og avskjedsbrev, tusentakk for de folkens! :D
Her kommer noen få bilder ,skal prøve å få med de fleste på bildene. (Hvis du ikke vil være med på bildet, bare si ifra)



Kom enda flere sko i løpet av kvelden


Endre, Thomas


Spille Norge rundt spillet med Kiku


Boys Boys Boys


Alle barna likte at Per Kristian spilte gitar


Ida, Kristoffer og Kim


Some random peeps


Julie menger seg med utvekslingsstudentene Kikuko og Ingmar


Beste Jentene ;* :D


The Brunettes ;*



Jørgen har et "herre hva artig" loook :)


Folks


Enda fler folk, hold på med vil du bli millionær? Junior

1 kommentar:

ThaiTorhild sa...

KA SKJER MED VERDEN? E DERRE SERIOEST ENDRE??

Herregud. Som folk forandre sae.

GOD TUR forresten : )