søndag 17. august 2008

Pigeon Forge

Ja, da har jeg kommet hjem fra Pigeon Forge, et sted for å slappe av, eller shoppe. Altså et sted hvor turister henger. Pigeon Forge er ca 1 og en halv time bort fra Kingston. Møtte Dwayne,Colton og Kattie. De virker veldig hyggelige.

På fredagen registrerte jeg meg for skola, og er ganske fornøyd med fagene jeg har valgt :D
Dette har jeg valgt:
English 11
Algebra 2 (advanced algebra)
Social studies delen:
World history
Economics (et semester) også Psychology det andre semesteret.
også kommer to fag som jeg kunne velge (egentlig måtte jeg ha et realfag men, hun rådgiveren bare shit au). Så jeg valgte Criminal justice (høres litt ut som rettslære, men er trolig nok ganske forskjellig ettersom at det er amerikansk rett.
Til slutt men ikke minst, et fag som virker litt artig: Graphic Design & Digital Imaging.
Alle fagene bortsett fra Economics og Psychology er helårs fag.

På Lørdagen shoppet jeg på Outlet butikken i Seiverville. Fant alle klærne mine på Pac Sun. Et belte fra Volcom, en jakke fra fox rider og en t-skjorte fra Zoo York. :D Klær er veldig billig her!
Så gikk vi å badet i svømmebassenget,jacuzzien og lazy river (hvor man bare følger strømmen)
Senere på kvelden var vi å så en baseball kamp mellom the Tennessee Smokies og Birmingham bears. Tennessee Smokies er et semi-pro team, så ikke de beste, men de virket ikke så dårlige heller.

Tennessee smokies bears

Tennessee Smokies er de i hvit

Vertsfaren min Dwayne og ei anna dame fikk æren til å danse til en sang på baseball banen, ganske morsomt å se på :).



Meg og Kattie. Må si at dette er et slående bilde av oss...

Nasjonalsangen. Husk å ha handa på hjertet!

Batteriet til dataen døde så her er internett bilder fra hotellet vi var på:D
Skal prøve å oppdatere så fort jeg kan igjen, men jeg har fotballtrening alle dagene bortsett fra onsdag og søndag. For da er det gudstjeneste, heldigvis drar ikke fam Wilds til kirken, så jeg slipper det :).

Får igjen kameraet mitt i dag, skal legge ut bilder så fort jeg kan :D



4 kommentarer:

Leonie sa...

Wow, det virka great! Ævå vil shopp litt snart! :D Du må btw send mæ bilda av det du kjøpt! Æ sa jo at skatemerkan va kul, jor æ itj! Volcome, Zoo York og Fox Riders e kuult! :D I want to go there soon, men æ driv å heng litt rundt enda!
Så bra at du trives.

Gla i dæ søstra mi <3

Nathalie sa...

Hehe, du vil elsk å shop! Det e så billig :P
Æ ska ta bilde av det så snart æ tenke på det. Skole i mårra, grue mæ som bærre det...
Virke som du trives å, bærre at du kjeda dæ??

Gla i dæ å lillesøstra mi <3

Anonym sa...

Heei! Ser ut som du har det gøy da;D
Jeg reiser med EF, gjør du? Fordi da kan det hende at vi møtes? Det hadde vært såå gøy å prate NORSK med noen ^^ Klem Maylenejohansen.blogg.no

Anonym sa...

Aha! Ja det er bare det at EF arrangerer shoppingtur for alle jente utvekslingsstudentene i Tennessee. Vi møtes og overnatter i Knoxville :D SÅ det var derfor jeg lurte på det... DU bor jo bare en time unna her da:P Har du vært i Dollywood enda lr?