søndag 24. august 2008

Saturday

I dag har det ikke skjedd så veldig mye. Sto opp kl 11, spiste frokost. Øvde på El-gitaren til Colton ( han kan ikke å spille gitar, men skal selge den for å få penger senere) til talentshowet til AFS. Har enda ikke funnet ut om jeg hva jeg vill spille, tenker at jeg trolig nok må synge til sangen også. Dermed er Coldplay helt utelukket pga de høye tonene. Ellers så tenker jeg kanskje å ha noe mer norges aktig, kanskje jeg skal spille en norsk sang?
Gi meg noen forslag så skal jeg sjekke ut det ;)
Har sett mye på tv-en om Obama sin visepresident Joe Biden. Virker som Obama har gjort et bra valg med å velge Biden.

Jeij. Gitaren var av merket Schecter (diamond series omen-6)
Eddie Vedder fra Pearl Jam har brukt denne gitaren.


Spiste også en hel kjærlighet i dag, skal aldri gjøre det igjen :p


Jeg og Karen dro til butikken. Sjekk utvalget av cola.
Coke with cherries, Coke with lime, coke zero with cherry...

Å,ja hentet foresten noen bilder fra AFS-campen, selv om det bare var en overnatting.

Fikk to AFS-knapper satt på hettegenseren min. En for AFS og en Tennessee knapp.

Jet-lag?

Førstegruppen av AFS'ere som kom.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hey,må bli en sang med postgirobygget det da:D
Fin blogg forresten

Markus

Leonie sa...

Hæli gitar! :D Rock on \m/

Hadd itj nå jetlag æ :):):):
Æ e kul ;p

miriam sa...

postgirobygget, pstgirobygget.

Nathalie sa...

Okei æ ska prøv å lær mæ postgirobygget, dein sommersangen dæmmers eller?
Kul blogg du å Markus, congratz med Iphone da ;)


Æ hadd itj så my Jetlag da :P
Du e så kul du leo :P

Martin sa...

Svarer her jeg;

Jeg kjøpte ikke iPhone i butikken, men online. Jeg har AT&T abb (eller kontantkort da) GoPhone som det kalles. Det koster ikke noe å ha det, men litt å bruke det selvfølgelig.

Enten så har du misforstått dama i butikken, eller så er hun sinnsykt tett i pappen. 1. Du får ikke opprettet abb hos AT&T på det som følger med iPhone uten å ha et Social Security Number, noe vi ikke har, og 2. Hvorfor skulle du plikte deg til å levere tilbake en telefon du evt. hadde brukt i et år? Da hadde du bare tatt den med hjem og låst den opp for bruk hjemme. Når året her går mot slutten så tar jeg å selv åpner opp telefonen og endrer fra engelsk til norsk språk, samt norsk nummerprefix.

Jeg kjøpte min for $500 på Craigslist.