torsdag 28. august 2008

Starting to get a bit more normal

Ting begynner å falle litt til det vanlige med skole. Ettersom at alle skoledagene er de samme utenom fredag for da har jeg homeroom. I dag hadde jeg en psychology prøve med 37 spm og vi måtte enten matche eller flersvars alternativ. Satser på å få en god karakter i psychology fordi det er ganske interessant og ikke så vanskelig.
Jeg tror kanskje at dere savner et ordentlig bilde av skola og inne på skola, men de har så klart visse regler ettersom at det kom en ny rektor i år (Mr Dill). Vi får ikke bruke mobilen/kamera/mp3 på skola. Ikke bare i klasserommet men ellers også. Så folk sitter å lurer mobiltelefonen sin under bordet i kantina for at ingen skal ta den vekk. Vi har foresten en politivakt som alltid står og følger med oss. Tror at det må være en ganske så kjedelig jobb.

I Criminal Minds timen, som for det meste går ut på Mr Bell snakker om hele tiden og av og til må vi skrive ned noen notater.(han er morsom. I dag fikk vi foresten et morsom spm-ark hvor vi skulle bestemme hva på hva slags levels of Criminal intent de forskjellige saken lå på og without criminal intent defenses.

Har tatt et utdrag av sakene som Mr Bell (tidligere politimann) har oppdiktet:

Bilbo Baggins tells young Frodo about a really neat gold ring for sale at the local Moordor Jewlery. Baggins suggests that Frodo could sneak the ring from the display when the clerk, Siron, was not lloking and that Baggins would pay Frodo by giving him an antique sword. Frodo attempts to steal the gold ring but is arrested by Officer Heavy Duty.

Is there any defense that Frodo could use?
Why?

Syns at alle fagene før lunsj er greie. Etter lunsj er det Engelsk og matte som jeg ikke er så fan av. Selv om jeg begynner å like Mr Suits litt bedre. Mr Suits er engelsk læreren min og han ligner på han Monopol fyren.
Ellers så har jeg blitt flyttet fra algebra 2 ned til algebra 1 fordi læreren mener at jeg trenger å vite det basiske av algebraen først. For de som kjenner meg vet at jeg ikke er så god i matte, men jeg skal ikke bli sittende med freshmans og føle meg dum når de tror at jeg var en freshman matteklassen. Jeg kan algebra 1 og jeg skal få den norske matteboka mi og regelboka mi også skal jeg gjøre det så bra jeg kan i Algebra 2(!). Er litt sur pga matten fordi jeg ikke har så god tid meg lekser fordi vi får masse lekser hverdag og jeg har fotball . Så jeg prøver å fokusere mest på skolen og ikke fotballen. Skal snakke med rådgiveren om matten.
DEt var sur avsnittet mitt for i dag.

Hadde en fotballkamp etter skola i dag, men jeg hadde ikke tid eller rett form til å være med. Vi skulle foresten spille mot et bra lag i dag å. Jeg som ellers er så immun mot sykdom har fått "the cold". Sikkert pga airconditonene på skola, det er veldig kaldt.

Her er noen bilder fra kampen vårres på mandagen. Vi spilte borte mot Oliver Springs (de er egentlig et basketball lag som hadde lyst til å spille fotball). Vi vant 7-0 mot de! Får ikke spille så mye enda pluss at vi er ca 20 jenter på laget.
Vi er de i blå:





Da vi ledet 4-0.

Nå er det på tide å lese 7 lange sider om puritaneren (eller hva det nå heter på norsk) William Bradford og hans folk som kom med båten the mayflower over til Amerika.

Vet at det er mange skrivefeil i innleggene men har ikke tiden/orker ikke å rette de opp ;)

3 kommentarer:

Leonie sa...

Whaat, flytta dæm dæ ned te Algebra 1?!?!? Bare si du må ha Algebra to, sia at det ikke e tallan, men dæm engelske ordan du ikke skjønne! Æ har Advanced Math, og det e hakket over Algebra 2, på samme nivå som Pre Calc, og det e ikke vanskeli, æ hadd det i fjor!

Leonie sa...

Foresten, du træng jo itj å jobb skjit hard, du har allerede bestått skole året heim, så leng du ikke får stryk karakter e det ingen som dræp dæ, karakteran der kjæm ingen plass!

Kos dæ søstra mi, ha ei fin helg ;) <3

Anonym sa...

Yeah, du forlot meg i en trist stemning. Haha, neida! Fikk bagasjen min søndagen etter. Men det virka som en evighet! Hvordan har du det? =D