lørdag 23. august 2008

Weekend

Ja, da har jeg endelig (!) helg! Den første uken her har vært veldig stressende, med skole fra 08:20 - 3:20. Masse lekser og quizer. For så trening kl 04:30 - 6.30 eller kamp.
Har faktisk spilt to Scrimmage kamper (ikke tellende kamper). Vi vant mot McMinn County, men uheldigvis tapte vi akkurat 1-0 mot Cookville som egentlig var ganske gode. Skola til Cookville rommer ca 2500 elever!


Veldig fint bilde av meg sant? Minner meg litt om hu dama i Klederdracht'en (nederlandske nasjonaldrakt) med hendene på hoftene ...tilfeldig at min Nederlandske bamse er nr 14 og jeg er det også?


Anyways, her er noen bilder av resten av jentene (og Coachen til venstre, hu er foresten kjempepen):


Kristen,Kayle,Tia, Mckala (elr koss det skrives),Alex,Ali(sson), Terry, Amanda, Haley.


Terry(Terri?), Amanda, Haley og moi.

Ellers så hadde jeg både en US history prøve om Nation's beginning og Algebra test. Tror begge to gikk sånn passe bra. Hadde så klart en trening i dag, men det er bra jeg holder meg i form.
Foresten lurer på hvordan det går med Nessegutten?

Foresten så har ei på fotballaget mitt (kristin, tror jeg det skrives) et sånt støtteapparat rundt det ene beinet hennes. Det er fordi rev av noe i kneet. Så hun fikk transplantert en flekk død persons hud og det fikk hun foresten ikke vite før to uker etter operasjonen hennes :O. Men hun er morsom og i dag kom jeg så klart med en Ali-kommentar. Jeg satt å ventet på at Karen skulle hente meg sammen med Kristin, April og Terry. Vi lekte oss med isbiter (varmt ute) også la jeg noen isbiter på Kristin's sitt kne og sa "ooh, I'm washing your dead person". Hun bare, that's like the funniest thing anybody has said this week :P.
Ja, sorry for at jeg skrev noe helt uintressant, men nå begynner jeg å bli litt trøtt.

I helgen skal jeg for det meste slappe av. Kanskje drive med wakeboarding/jet ski elns, scaary :P
Kommer i dette øyeblikket ikke på noe mere å skrive, bare at jeg spiste fast food (Crystal)i går og i dag (pizza!)

7 kommentarer:

Leonie sa...

Sjer ut som om du kose dæ på fotball'n :)
Kule drakta hadd dåkk og, remember you're Johann Cruyff, nr 14!
Ha ein fin helg, savne dæ <3

Anonym sa...

Vi har faktisk scora 5 mål på den første kampen vårres !! vi tapt 9-5 mot Grong, men vi vainn andreomgangen 4-2, så vi va skikkelig stolt !!!

Tenkt du villa ha ein liten update ? ;)
Bra du kose dæ snuppa !

Anonym sa...

Hey, e du Ali eller vart du Nathalie læl?

Marte sa...

savne vitsan din æ

Annelies sa...

Hei,
As we see you have fun at you new temporary home. We like the pictures and are trying to follow the text. Our Norwegian is not so good ;-)
Very good the Dutch color (orange) is also in the USA.
Greetings
Frank & Annelies

Nathalie sa...

Ja, Johann Cryff å! :D
Gled dæ te bryllupet :D
My big fat American wedding <3.

Hildegunn du må hold mæ oppdatert på nessegutten fronten. Gratulere, keep it going. Og gratz med at handball jentan vant gull da ;D

Æ bli kalt Nathalie på fotballaget og Ali i vertsheimen ;)

Savne dæ å marte <3

Nathalie sa...

Annelies:

Hei! Nice to see you found me and Leonie's web page :D
You should ask Huub to translate some of the text, if you haven't already ;D