mandag 25. august 2008

Sunday

I dag dro jeg og Karen til Knoxville for å kjøpe fotball leggskinn og muligens en telefon(husker ikke helt hva det heter:0). Vi var på Dick's og kjøpte leggskinn. De hadde mange forskjellige avdelinger med all verdens sporter.

Dick's

UT - University of Tennessee ,orange!

Etter å ha kjøpt fotball ting dro vi til Best Buy, hvor jeg kjøpte min eksterne blå WD harddisk:

Vi letet også etter en mobiltelefon til meg. Så vi dro vi til nesten alle telefon butikkene. 2 ganger At&T (Ca like stort som telenor i Norge) og andre butikker og kiosker som solgte telefonabonnementer.
Problemet er at hvis du vil ha et abonnement i USa så er det bindende med 2 år, nesten ingen har et 1 års abonnement. Så vi så på Pay as you go telefoner som var billigere, men ikke så veldig brukbare. Jeg og Karen brukte veldig laang tid på mobiltelefon finding uten resultat. Tror at Karen og jeg foresten utgjør et veldig bra bale-par, like balete som meg.
Så til slutt dro vi på West town mall for også å lete etter mobiler, tror at dette er det største kjøpesenteret i Knoxville. Vi spiste på en japansk restaurant, husker ikke va den heter, men vi fikk kylling med en eller annen god saus, ris,, ganske godt, men ble litt mett. Vi hadde nemlig spist på en japansk restaurant tidligere, 8 ruller med Koko Rulls (besto av Chicken Taryaki, cucumber osv.) Så vi spiste ikke ekte sushi, ettersom at det var kylling i de, men det var gode alikevel. De 8 rullene med sushi kostet 7 dollar så vi brukte heller 5.43 dollar på den andre japanske restauranten for mat som mettet to stk.

Et stk rosa bil vi så, sto faktisk playgirl på license nummeret...


Apple Store i West town mall. Syns Mac air var utrolig kul.

Kjøpte skittles på Sam's Club som hadde alt til en billig nok penge:

Spiste mer enn nok Skittles i dag :p

Etter å ha kommet hjem og surfet litt på internet (skulle egentlig ha surfet litt på internett før vi dro til alle disse telefon butikkene, men vi glemte det), fant jeg en Pay as you go mobil som ikke var i noen av butikkene. Bare på nettet. Mobilen er en Sony ericsson W580i og jeg tror jeg kommer til å kjøpe den. Grei nok og fin nok til å bruke her:


Jeg kommer nok ikke til å skrive så mye blogg denne uka, har ganske mye jeg skal gjøre (f.eks maange fotballkamper).
Jeg må foresten opp kl 06.30 for å ta en engelsk test kl 8 som jeg ikke har tatt fordi jeg kom på skolen en uke forsent. Jaja, jeg må bare få i meg litt kaffe om morgenen også er jeg litt mer våken :p

1 kommentar:

Vegard sa...

AT&T e nok en smuuuuule stør ein Telenor :P