søndag 25. januar 2009

January days


Howdy!
Her får dere en liten video om hvordan huset mitt ser ut innenfra.
Dårlig kvalitet...



I tiden mens jeg ikke har blogget har jeg vært å overnattet hos Miranda. Sett på filmer som "Prom Night" (som faktisk ikke var skummel) og "Defiance" på kino. Jeg har meldt meg inn i demokrat klubben på skolen. Jeg har spilt tennis en gang, mens hatt 4 tennis treninger med vektløfting... Musikken har vært en blanding av The Killers, Family Force 5 og så klart elskende Kings of Leon. Pluss en masse popliste sanger på radioen. Og jeg har bare hatt 2 dager skole denne uken..og jeg har sett mange heroes episoder.

Sklidd på "isen"

Snø :O

hjelper Jonny med å studere regler til Navy'n

Uken som kommer blir det trolig 5 dager med skolen, all snøen er borte og det ser ikke ut som om det kommer til å snø igjen. Så vi får sikkert masse lekser og prøver for å ta igjen det vi gikk glipp av...
I morgen skal jeg trolig nok på tennis trening. Senere denne uka skal innendørs fotball starte. Også må jeg få zack til å kjøre med til skolen, fordi Karen skal kjøre skolebussen fra nå av.

6 kommentarer:

miriam sa...

omg, så amerikansk hus:O

miriam sa...

ikke at det e dumt, men hvis det ska spilles inn en typisk amerikansk film, kan dåkk still huset te disposisjon. Det hadd vært perfekt.;)

Marte sa...

fine bildet på nattbordet :-D

glad i dæ <3

Jørgen sa...

hei

Nathalie sa...

Haha, kanskje æ itj har et typisk stort amerikansk hus. Æ hadd liksom itj lyst te å vask/rydd hele huset for så å film det :P
Men i mine øyna så e det et nesten perfekt hus ;)

Nattbordsbilde<3
Gla i dæ å!

Hei

Anonym sa...

Så artig å sjå huset ditt, det såg veldig koselig ut.
Håpe du har det bra?
Klems fra Inga<33