mandag 5. januar 2009

Skole imorgen...

Da er det tid for å starte på skolen igjen uheldigvis..
Jeg skal ha de samme fagene bortsett fra at jeg bytter fra psychology til economy. Det blir sikkert ikke like bra, men jeg klarer meg. Skolen er kjedelig og som Eline sa til meg i dag, jeg har et luksusproblem. Jeg burde være glad for å ikke gå på vanskelige Lvgs...
Snakket nemlig med Eline på Madagaskar, så syke mamma og pappa og Kiku også Jørgen.
Koselig å høre fra dere igjen som alltid.
Savner New York og hadde en av de beste ukene i livet mitt der. Håper virkelig at du Leonie får dratt dit dette året eller senere en gang. Du vil love it ;).
Gjorde lite i går. Skrev ett langt blogginnlegg og la ut bilder på facebook og plutselig var klokken 5. Jeg og Kattie så filmene Ghost Town og Wanted med Angelina Joile.

Oh, som jeg gleder meg til skolen nå...

1 kommentar:

Leonie sa...

Håpe æ får dratt ævå :)

Btw, æ og ska bytt fra psych te economy ;p Men vårres 2. semester bynne i slutten av Januar.