fredag 9. januar 2009

When days are boring, make the best out of the days

Overskrifta er hvordan jeg har det akkurat nå. Etter NYC har livet blitt kjedelig igjen, mest fordi vi begynnte på skolen igjen. Derfor har jeg prøvd å gjøre noe etter skolen for å ikke kjede meg ihjel bak lekser og dataen.
På mandag begynte jeg på skolen igjen. Hadde byttet en klasse bare, economics. Som jeg tror kommer til å bli spennende, hvis ikke nyttig. Sant pappa?
Jeg ga julegaven til Miranda, en bok og en I <3 NY skjorte. Fant ut at vertsfar har et skjult/ hemmlig talent som han ikke har innrømmet før nå. Han skriver nemlig dikt og de er ganske bra. Sikkert ikke like bra som Marte sine geniale dikt, men de var ganske brae. Pluss at han skal slanke av seg 10 kilo, så kanskje det kommer bitte litt sunnere mat på bordet...?
Jeg orket ikke å sitte å kjede meg så jeg spurte om jeg og Miranda skulle finne på noe. Så hun hentet meg i bilen sin og vi satt å hørte på Pearl Jam mens vi kjørte til huset hennes. Hennes navn er Miranda Clower og hun på Clower Road ved siden av Clower Hill. Det er en liten vei som faren hennes eller bestefaren har oppkalt etternavnet sitt etter. Syns det var ganske digg da.
Tenk deg bare en Jonkers Road eller Jonkers Hill. Det høres kanskje litt rart ut å da.
Uansett, vi spilte Guitar Hero og koste med den søteste hunden etter Bella :p Hunden heter Buster btw

Ubersøte hunden.

Fikk Kings of Leon albumet av Miranda som sein julegave.

Onsdag er dagen alle går i kirken og jeg ble invitert med, men følte ikke å bli preket for i dag, så jeg takket høflig nei. Hadde nemlig engelsk prøve og U.S history quiz...

I dag var en bra dag. Den startet ut kjedelig, men slutten ble bedre. Etter at skolen var over gikk jeg til Tennis møtet. Jeg har nemlig lyst til å spille tennis, men er redd det kolliderer med innendørs fotball litt. Jaja, hvorfor ikke gjøre begge. Innendørs fotball begynner ikke før 26 jan og varer i bare noen uker. Mens tennis treningen begynner på mandag og kampene begynner i mars en gang. Jeg vet at jeg sikkert suger i tennis, men hvorfor ikke prøve noe annet?
Etter skolen kom Miranda og hentet meg og igjen så dro vi til hennes hus.
Spiste salat à la Miranda og is. Men det er lov når man har spist noe sunt først...
Miranda, meg og broren hennes Jacob (sophomore) så Sisterhood of the traveling pants. Så klart likte ikke Jacob filmen og satt å køddet hele tiden. Ikke på en irriterende måte, det var faktisk ganske morsomt.

Lage sunn salat

Sunn mat

Her er ei sister fra the Sisterhood of the traveling pants 2.

Så der har dere updaten min. Og husk hvis du kjeder deg, så prøv å gjøre noe med det..
For eksemplen meld deg på tennis, innendørs fotball eller dra til en venn etter skolen. Og husk gjør leksene

4 kommentarer:

Leonie sa...

Halloen, bra å hør at nån har hatt ei beir uke ein mæ ;) haha
"...og husk gjør leksene dine." :p

Gla i dæ søs <3

Anonym sa...

When to going get's thoug, the thoug get going!!!!
Bra gjort Nathalie. Tenk på dette, du også Leonie.

Nathalie sa...

Haha, jepp leksa e viktig Leo :)
Høres ut som om den kommende vertsfamilien din e grei :D
FÅr du ei vertssøster som e like gammel som dæ?


Haha,pappa. Prøver å gjøre noe med det ja ;D

<3 gla i dåkk begge to

Anonym sa...

Hei Nathalie :)

Kul blogg! Håpe du kose dæ i USA og at ting går bra me dæ ;) Hørre rykter om at d e litt my leksa på dåkk som e i engelsktalende land? Men utifra bloggen så virke det som om du klare dæ fint :)

Kos dæ vidre! hugs from Jenny <3