mandag 19. januar 2009


På fredag var det minus 14 grader celsius ute om morgenen!

På torsdag var det soccer banquet. Altså det vil si et siste farvel til soccer, spesielt seniorene.
Vi skulle egentlig ha the soccer banquet i oktober,men den gang ei.
Vi fikk alle diplomer med GPA'n vårres på 4.02 er det høyeste du kan få. Jeg har en 3.83 i GPA fra Roane County High School. Også ble det delt ut premier til de beste fotball spillerne, mest seniorene. Også tok seniorene å ga tulle gaver til the underclassmen. Hailey hadde valgt meg. Jg fikk en paraply med det amerikanske flagget på, marshmallows + sjokolade + crakcers = smores som jeg skal gi til mine bestevenner i norge, fordi jeg ikke likte det. Også fikk jeg en bok "Speakin" Suthern like it should be spoke og jeg kunne ikke en gang uttale de ordene de hadde. Visste du at for eksempel at Rat nowah betyr at de er til stede. Eller at Shivaree er boisterous party for newlyweds? Jeg syntes det var en genial tullegave.
Og sist så fikk jeg en liten ball, ligner på en handball som alle på laget signerte.
Hailey skrev: You better not forget me and our trip to europe!


Hailey og meg


Seniors

Overnattet til Miranda fra fredag til lørdagen. På lørdag satt jeg på med Miranda som kjørte fire hjuling rundt eiendommen demmers og jeg som var livredd holdt meg veldig godt fast.


Miranda Clower på Clower Road. Skrytebilde



Også fikk jeg endelig etter noen måneder få sjangsen til å sykle igjen.

"I want to ride my bicycle"


Sykkel og converse

Bilder av valpene:



Det e bærre noka stort og brunt. eller?


zzz


"hm?"


"Hei du! Slutt å ta bilda av mæ"

3 kommentarer:

Elise sa...

Hehe, er enig med det om smores! Kjempekvalme saker ;/

Joda, jeg skal spille fotball. Sesongen begynner i mars her. Gruer meg veldig siden jeg ikke har spilt det siden jeg var omtrent 11 (og jeg sugde til og med da) men jeg må bare ha noe å gjøre!

Leonie sa...

Åååh, så søte kvalpa! :D

Inga sa...

Korr nuskåt kvaplan va :) Fått brukt Heroes t-skjorta di nå, da? ;p