mandag 17. november 2008

10 days till Thanksgiving

Lørdag:
Sto opp kl 8, jeg og Kattie og Dwayne dro og handlet på food city.
Alle i familien, unntatt Dwayne som så football på tv-en...dro til Knoxville for å shoppe.
Eller vi shoppet ikke da, så en film på kjøpesenterets kino. Jeg og Kattie så "Eagle Eye" og Colton og hans venn Matt så "the haunting of molly hartley". Karen gikk rundt på Kohls ;)
Jeg gikk faktisk til sengs kl 22.30 i går og var stuptrøtt...på en lørdag.

I dag:

Sto opp kl 9, luktet Karen's chocolate cookies. Spiste Dwayne's pannekaker med m&ms til frokost (var tom for sjokolade biter).
Snakket med Leonie på skype, mens jeg spilte volleyball med Kattie :P
Ellers så så jeg en god del episoder av "Monk" på tv-en sammen med Karen og Kattie, mens vi spilte enkle kortspill.

Rett før Kattie dro hjem til moren sin, bakte vi eller prøvde vi å bake min mors kjempegode hjemmelagetbrød. Vel det ble nesten en suksess, vil gi det en B :)
Vi glemte av å putte grovmel i brødet, men det ble nesten det samme som mamma sitt :)

Akkurat nå sitter jeg og ser Jeff Dunham sitt show på Comedy Central. Den samme duden som hadde Ahmed, the dead terrorist :P

Så for å oppsummere helga, en koselig familie helg ;)
Koss går det med tentamenan på LVGS?

1 kommentar:

Anonym sa...

vi e færdig me tentamenan for ei stund nu. har tentamena igjen om to uka. Å forestn så gikk nynorsk dårlig