lørdag 22. november 2008

Noen random'e november dager

Mandag:

Dro på skolen, det var minus 2 grader ute. Men uheldigvis ikke noe snø. Vi får nemlig fri fra skolen hvis det snør. Og jeg håper vi får brukt opp alle de 10 snødagene som RCHS har.
Etter skolen dro jeg og James til James's venns hus (Patrick). Det har seg slik at Patrick har et eget lite musikkstudio med eggkartonger som isolasjon. Uansett spilte ikke så mye gitar da, men det var digg.



Skjedde ikke my på tirsdag, bortsett fra at jeg og Dwayne og Karen så blant annet CSI sammen. Nååå,så koselig da. Akkurat. Beste øyeblikk av dagen: En kjekk gutt på skolen sprang for å åpne døren for meg.

Onsdag:

Jeg og Colton hjalp Karen med å snekkre sammen en liten løs del av taket på en liten hestestall. Det var nemlig noen kunder av Karen som ba henne gjøre det. Vi får kanskje til og med litt penger for det.
Litt kaldt ute, kanskje -2 grader elns. Tror jeg har blitt litt for mye vant til Tennessee temperaturen og derfor er det iskaldt når det bare er "-2" grader.
Noen bilder fra snekkringen




Karen: "Let me take a picture of you"

Kaldt... Dark Vader-Colton i bakgrunnen

"Du må husk på å snekker der!"

Onsdag: Substitute i U.S history. Kort Beskrivelse: Rar ,gammel ,rødhåret, lite-klok og lett lurt dame. Derfor: James rekkte opp handen og sa at jeg kunne snakke lite engelsk...Hun trodde på det og så rart på meg...
Jeg er nå en del av familien Wilds sitt "Fri familie" plan med at&t. Endelig unlimited texting, men må betale $10 i måneden. Også 1,5 år etter at jeg kommer hjem, fordi det er et 2 års kontrakt...
Uansett,er mye billigere enn gophone, som jeg har nå.

Torsdag: Etter skolen kl 18, dro jeg til Sandy for å spille Rockband med sønnen Zack og dattera Allison. Var ganske morsomt, likte å slå løs på trommene og synge til "Learn to fly" av Foo Fighters.

Fredag:
Ble forskjølet i dag/i natt. Derfor fikk jeg hodepine,rennende nese og sår hals på skolen...that sucks. Etter skolen snakket jeg med mamma og pappa, lenge siden jeg har snakket med de.
Glad i dere :).
Noen i familien hadde bestilt pizza, men jeg var ikke så sulten..Pluss at Colton sa at folkene på Mamma Mia's hadde bare puttet pizzaen i ovnen for 2 sec... Etter pizzen drakk jeg noe mot forkjølelsen, som gjør at jeg er veldig trøtt akkurat nå, men allikevel skriver jeg et innlegg.
Så blant annet Gary Unmarried, Criminal Minds og CSI New York med Dwayne og Karen. Holdt på å sovne under CSI New York, som var ganske interessant.
Medisinene jeg tok gjør til at jeg må avslutte dette innlegget og slå av datamaskinen før jeg dovner :) Natta folkens
(tar ikke ansvar for skrivefeil)

2 kommentarer:

Marte sa...

Hei fina : )

Leonie sa...

Oh kult med han som hadd eget musikk studio! :p
Og nice med han kjekke fyr'n som sprang og åpna døra for dæ ;)
Håpe du har ei fin helg søs, gla i dæ <3