mandag 24. november 2008

Ingen snø og ingen overnatting

Gikk tom for ideer om hva overskriften skulle være. Så jeg stjal overskriften til Leonie og forandret den litt så klart ;)
Uansett. I går dro jeg og Miranda på "the Pinnacle"for å se den nye James Bond filmen "Quantum of Solace". The Pinnacle er et stor kino med 18 kinosaler.

Den slår ihvertfall Levanger sin kino...

Etter å ha sett på Lekre Daniel Craig for 1 time og 46 min, dro vi på elskende Starbucks.
Og her er resultatet:

Skulle sagt Nathhhalie. Amerikanere tror nemlig at det utalles annerledes hvis man setter en h mellom t-en og a-en. Akkurat som at alle her heter enten Michaela, Micaila, Michaella, Michaelia, Michayla, Mikayla, Makayla, Mackayla, Mikaela, Macayla, Mikaila, and Mckayla, og det skrives forskjellig men uttales likt...



Miranda - I'm a genious

Nathalie - I have a cold..host...

Vi dro så til Midway for å se både Kingston sitt jentelag og guttelag slå Midway i basketball.
Møtte så klart på Sara fra tyskland som går på skolen der :)





Miranda kjørte meg hjem med "Let's dance to Joy Divison" med the Wombats på full guffe. Det var hærlig! Miranda har en god musikk smak og hun klaget faktisk på at the Wombats cd'e ikke var å finne i USA...

Søndag:

Sto opp kl 08.30 for å bli med Hailey og hennes familie til kirken deres kl 09.45. Hailey og noen andre jenter fra kirken skulle nemlig øve på en sang de skulle fremføre i kirkens gudstjeneste kl 11. De var utrolig flinke og spesielt Hailey som solo :) Kirken het Cedar Grove Baptist Church
Dette er andre gangen jeg har vært i kirken her usa og fram til nå har det ikke vært så gæli.
Mye bedre enn de kjedelige gamle kirkene i Norge med de søvndyssende prestene.
Jeg satt med moren til Hailey, som trolig er en av de mest humor-fylte menneskene jeg har møtt. Hun er morsom!
I kirken var det en god del sanger og heldigvis hadde de en slags powerpoint framvisning med teksten.
Jeg er blitt invitert til både sandy's kirke og Mirandas kirke en gang pluss at familien Bryant vil ha meg med tilbake til Cedar Grove igjen. Så dette blir nok ikke den siste gangen jeg skal i kirken.

Hjalp til ute meg å rake løv og kaste det i naboen's hage. Eller vet ikke helt om noen eier den eiendomen vi kastet løvet i fordi det er ganske mye skog.
Var sunn i dag og jogget på tredemølla mens de viste Pirates of the Carribbean 2 på tv-en

That's a wrap, over and out.

3 kommentarer:

Leonie sa...

Haha, æ elske skrive feilan dine! Sett på lekre Daniel Craig for en time, det heite i ein time. Og elskende Starbucks e vel litt perverst? :p

hihi, neida gla i dæ søs <3

miriam sa...

ebay har the wombats cd'n, æ kjøpt min på CDON.com, veit itj om det e et norsk/ europeisk fenomen, men kan jo prøv. amazone.com? gi pæng te the wombats!

Anonym sa...

Hallelujah!!!! Fram for å bli norks blir du nok døpt til en eller annen religion! (Var det riktig norsk, Leonie?)