torsdag 13. november 2008

Før FL innlegget

Jepp, vet at jeg er verdens tregeste, men her kommer utfordringen fra marte:

Rules:
- Put these rules onto your blog and link back to the one who challenged you.
- Share 7 things about yourself that people probably don't know about you.
- Challenge other bloggers you would like to know a bit more about.

1. For en laaang stund så hadde jeg utrolig hjemmelengsel. Dvs at jeg nesten ikke kunne overnatte hos noen som bodde 10 min unna huset mitt...
2. Hadde en tåpelig drøm om å bli oppdaget og bli en suksessfull skuespiller i Hollywood.
Nå erstattet med å jobbe i FN...
3. Liker å være for meg selv en god del....
4. Sier jeg er en elsker av rock (som jeg er), men har begynt å høre mer på musikk som er populær her (rihanna,chris brown osv)
5. Får dårlig samvittighet når det går to dager uten trening...
6. Men virkelig elsker mat!

Skal finne noen andre å utfordre!

Ingen kommentarer: