lørdag 1. november 2008

Halloween!

Da jeg skulle på skolen i dag, hadde Karen kledd seg ut som Kleopatra. DEt er nemlig vanlig/nesten vanlig å kle seg ut som et eller annet på Halloween mens man jobber.
Lokal kontakten min, Sandy haddde sprayet håret blått og rosa:

Verdens beste lokal kontakt ;D

På skolen fikk jeg en forsinket bursdagsgave fra Hailey. Shinedown cd, evig takknemlig ;)

Kl 17, hentet Sandy meg opp og kjørte til RCHS.
Vi satt på hos noen andre band foreldre som skulle kjøre til Austin East.
Austin East er en skole med 95% afro amerikanere og på skole skiltet deres sto det:
Daily Attendance: 87%.
Dette er et skummelt område og Dwayne sa at jeg måtte holde meg til Sandy for det er ikke tryggt...
Måtte betale 2 dollar for å holde bilen tryggt.
Og det var flere politit folk overalt.

Uansett, ingenting scary skjedde, bortsett fra at en fyr ropte noe om Obama til oss bak et gjerde...

Uansett, jeg fant Miranda og vi dro på doen og sprayet håret vårres rosa. Sandy hadde nemlig med seg rosa hårspray til kampen. In case jeg ville spraye noe.

Meg og Miranda etter å ha sprayet håret vårres rosa.

Bandet og cheerleaderne hadde kledd seg opp til Halloween:





Meg og believe it or not, Jared som Hillary.

James som lignet mer på Indiana Jones, enn hva han egentlig var (Fonze i Happy Days fra 1970-tallet, aldri hørt om).

Football-teamet

Austin East HS Band. Det er et skikkelig kult band



RCHS!

1 kommentar:

Anonym sa...

kommenter