torsdag 27. november 2008

Thanksgiving i morgen!

Jepp i morgen er det Thanksgiving, kalkun og greier :D

I går så jeg og Katie Wall E på dvd og filmen var kjempekoselig!
Ettersom at jeg er forkjølet så tok jeg to brustabletter og sovnet av ca kl 10 på en fredagskveld...nei og nei..

I dag dro jeg Sandy, Zack , Allison og hennes vennine Cassy til Oak Rigde for å se Twilight.
Vet ikke om Twilight-serie feberen herjer i Norge men den herjer her like gærnt som Harry Potter.
Bortsett fra at det handler om en jente som forelsker seg i en vampyr..
Dette var den første filmen basert på Twilight bøkene og det kommer to til. For å ikke ha lest bøkene så synes jeg filmen faktisk var bra.

Nå har jeg også betalt for hele New York turen og jeg gleder meg enormt!

Anyways, har bestemt meg for å lese de siste sidene av Menn som hater kvinner før jeg legger meg og så skal jeg begynne å lese Alkymisten av Paulo Coelho

4 kommentarer:

Leonie sa...

Jeij! Du ska endelig bynn på Alkymisten! :D Åh, kor bra den ! :D

eL sa...

Fredagskveld i går?
Jo, Twilight tar av i media iaffall her. Veit itj om den har kommi på kino enda

Marte sa...

seriøøst, e æ den eineste som IKKE har hørt om Twilight? :p

Nathalie sa...

Ehh,vart te at æ bynt å lest på Catcher in the Rye først Leo :P
Også love æ å lesa alkymisten. Begge bøkern har ca 200 sida så går nok fort..håpe æ :)
Twilight e bra :)
Marte du må google Twilight ;D
Love you all <3