onsdag 5. november 2008

Blir USAs første afroamerkanske president!

USAs next President, ladies and gentlemen;
Barack Hussein Obama!!


Our next VP :

JOE BIDEN!

Litt gledestårer nå... Hadde sikkert sittet foran pc-en å skriket hvis McCain hadde vunnet.
Selv om valget ikke er over er Obama way ahead i ledelsen.

Han har vunnet Ohio og New Mexico som sist valg falt for Bush. Nå ser det også ut som om Obama kommer til å ta Florida :D

TEnnessee: McCain 61% mot Obamas 38 %. But who cares
Skolen min er ganske republikansk så gleder meg til å sitte ved republikanerer jentene på lunsjbordet i morgen. Vedder på at over halve skolen er litt pissed off, noe som jeg syns er litt morsomt.
Bortsett fra at én av vennene mine er demokrater og resten republikanere. Ja, jeg og James skal feire Obamas victory imorgen.
Har veldig lyst til å joine the young democrat club nå :D
omg-omg-omg
Så glad :D

Ingen kommentarer: