fredag 7. november 2008

What's happening here?

Hei igjen.
Prøver å oppdatere litt om hva som sjer i hverdagen, men jeg syns det er litt kjedelig å skrive om hva som har skjedd på skolen og lignende, for det sjer ikke så veldig mye.
Jeg føler at dere har kanskje fått et lite perspektiv på skolen min, hvis ikke så bare spørr spm.
Ellers etter skolen så sitter jeg hjemme og gjør leksene mine i fred. DEt betyr at jeg ikke trenger å haste meg til fotball treningen, noe som jeg egentlig savner...DElvis fordi det er enklere å trene og fordi jeg savner jentene jeg spilte med, selv om jeg sitter ved lunsj bordet deres.
Men de som ikke skal spille competive fotball (et lag som samler gode spillere) eller noen andre idretter, skal ganske sikkert spille innendørs fotball. Det skal jeg være med på og det er sikkert mye artigere, litt pga at vi ikke har samme trener :p

De siste to dagene på skolen har vært ganske enkle. Egentlig alle fagene mine er enkle...
Har faktisk 103 (A) i Engelsk akkurat nå etter to prøver og 102 i U.S history etter en prøve og to quizer. Jeg er også mer våken på skolen fordi vi stilte klokken + min daglige kaffe om morgenen.

Karen dro til Florida på tirsdag, så vi måtte finne noen andre til å kjøre oss til skolen og hente oss igjen på onsdag og torsdag. Tirsdag hadde vi jo ingen skole pga valget (Obama!).
Så på onsdag mistet vi bussen og heldigvis hadde jeg Colton som har "kontakter" som kan kjøre oss. Lokal kontaken min Sandy kommer og henter oss opp fra skolen hver dag, så vi slipper å ta bussen og komme en time senere hjem enn vanlig.
I dag så kom Zack (sønnen til Sandy) og hentet oss i en bitte lite truck (sandy glemte å gi han nøklene til den store trucken). Så jeg og Colton måtte skvise oss inn. Colton måtte faktisk holde tak i dørhåndtaket fordi det ikke gikk an å lukke det :P.
DEt er visse ganger at man kan være takknemlig for å ikke være tykk.

I morgen drar jeg til Orlando, FL!! Må checke ut av skolen i U.S history klassen før lunsj. Noe som passer bra fordi Lexie, Hailey og andre rundt lunsj bordet skal bort (de er i Student Council) og da er det bare de dumme cheerleaderne igjen :p)
Så vi(Allison,Sandy, Kattie og jeg) tar flyet ned til ORlando og Karen kommer å henter oss opp.
Så skal kanskje vi på Anberlin konserten etterpå :)
På tilbakeveien så kjører vi i 10 timer i "the Hippie van" (skal legge ut bilde av den senere) til Kingston igjen på tirsdag. Så jeg går glipp av to dager av skolen, noe som er fikset og greit.


DEtte skal bli artig ;D
Uansett, kommer kanskje ikke til å blogge igjen med det første.
Jeg kommer tilbake til Kingston tirsdagskvelden.
PS: Beklager hvis det er skrivefeil, er trøtt og orker ikke å se igjennom det

5 kommentarer:

Anonym sa...

savne dae <3

ka e hjemreise datoen din?

M

Nathalie sa...

Hei!
Bli enten 29 eller 30 juni :D
<3

Jørgen sa...

bare 230 daga igjen da :P

Marte sa...

Du er utfordret : )

Rules:
- Put these rules onto your blog and link back to the one who challenged you.
- Share 7 things about yourself that people probably don't know about you.
- Challenge other bloggers you would like to know a bit more about.

Jørgen sa...

blir det nå nytt innlegg snart eller?!