torsdag 18. september 2008

9/16, 9/17 - 2008

Oppsummering av Tirsdag og Onsdag (på mandag skjedde det ikke noe spesielt):

Det viktigste som skjedde på tirsdag var at fotballaget hadde en kamp mot CAK (Christian Academy of Knoxville) som er en dyr privatskole. Laget spilte bra, men 6 spillere inkludert med meg fikk ikke spille i kampen i det hele tatt. 4 av seniorene fikk ikke spille sin siste kamp mot laget som de hadde en siste sjanse til å slå. Alle av freshman-ene fikk spille bortsett fra McKayla.
Syns at dette er dypt urettferdig for seniorene som ikke skal spille igjen, imotsetning til freshmans som har 3 år på seg.
Selv coachen fra nå av lar bare de som gjør mest spille, så er jeg sikker på at hun spiller favorittene hennes, ikke nødvendig for at de gjør den beste jobben.
Så jeg ble ganske pissed off på tirsdag, da jeg ikke fikk spille 1 min en gang, hadde vært nogenlunde fornøyd med det. Jeg kunne heller ha vært hjemme og øvd på engelsk og u.s history prøven min, men jeg støtter laget, så langt jeg får spille fremover.

Snikebilde av psychology klasserommet i min 1th period. Har ikke lov te å bruk mobil på skola... Johnson er Ms Wendy Johnson.

Onsdag:

U.S History prøve om kapittel 4 industrien i USA. Var ikke så veldig vanskelig, håper på en bra karakter. Hadde også en prøve i engelsk om to dumme tekster skrevet av folk som levde for 350 år siden og skrev råtti engelsk. Sarah Kemble Knight, skrev for eksempel when we come (came) to the inn, a hors was there (horse) in front of the inn....

Uansett så er det homecoming uke neste uke! Mandag er det inside out day- altså klær som du skal gå med ut-inn (?)...Tirsdag er det taki-day..(tror det var sånn bad taste day). Onsdag er det twin day, altså noen har en twin eller flere tvillinger som kler seg opp i de samme klærene. Jeg og Jonny har bestemt oss for å være twins, jeg skal gå i hans klær. Altså enten etines,hurley skjorte, skinny jeans (nei, jeansene hans er ikke trange..), og briller( han bruker briller når han ikke har kontaktlinsene i). Så jeg skal trolig til the Knoxville og shoppe litt på lørdag.
Husker ikke resten av hva vi skal ha på oss på torsdag, men fredage er orange and blue day (skolens farger)

Skolen i dag.


Teit sko-bilde av da jeg ventet på at Karen skulle hente meg og Colton fra skolen. Hun hadde glemt at vi var på skolen :p.

Da jeg kom på fotballtreningen i dag, satt seniorene oppe i huset og snakket med Coachen.
Så jeg og de som ikke var seniorene måtte trene litt for oss selv nede på gressmatta.
Så kom Coachen (Kristen) ned til oss også kjeftet på seniorene som enda var i huset om å komme ned for å trene. Seniorene går ned til gressmatta.
Vi jogget fram og tilbake en gang også samlet Kristen oss sammen.
Plutselig sier Lexie at hun hater treneren og sier shut up når Kristen kjefter noe tilbake.
Cassey begynner å flire litt og de andre seniorene har et ganske alvorlig ansiktsuttrykk. Så plutselig sier seniorene at de er lei av å ha Kristen som coach og alle de tar med seg fotballutstyret sitt og setter i gang å gå mot bilene sine.
Terri (sophomore) springer mot seniorene og roper hei vent på meg hvor drar vi hen?

Vi, som står igjen, altså ingen seniorer kikker litt lamslått på seniorene som drar sin vei.
Sara (som er den eneste junioren ved siden av meg) sier at vi må bare roe oss ned og at det er lurest å bare dra hjem.
Kristen sier at hvis vi forstatt vil ha lagkameratene tilbake så må vi springe etter dem og få de til å komme tilbake. Så springer vi opp mot parkeringsplassen og vi prøver å få folk til å slutte å dra med å snakke til dem og Christina begynner nesten å gråte.
Så sier plutselig seniorene JK! Jeg bare hva, JK? Just Kidding og de bare køddet med oss at de skulle forlate laget. Alle seniorene bryter ut i latter over vår engstelse og frustrasjon.
Jeg bare what the f%&. Alle sammen bryter i latter om hvor dumme vi er som tror at alle de 9 (?) faktisk skulle slutte på laget.
Må si at alle var veldig til å late som om de skulle slutte på laget, det var i hvertfall veldig bra spilt ( selv om vi ikke en gang har drama på Roane County High school), bortsett fra Cassey som var litt dårlig til å holde seg alvorlig...:p

Alle lurte i hvertfall på hvordan jeg opplevde situasjonen og de var ganske sikker på at jeg ikke skjønte bæra av det som skjedde.
Så da de spurte meg hvordan jeg opplevde det, bøyde jeg meg ned med hendene på knærne og sa at jeg bare tenke Oooh, Shit! Akkurat når jeg er her så sjer dette, great :p
Folk flirte og jeg føler meg godt likt på laget, selv om jeg ikke får spille så mye. Tror jeg tuller en god del og folk skjønner ikke alltid hva jeg snakker om (samme problemet hjemme i Norge...:p), men de syns det er morsomt
Syntes situasjonen var litt rar, men det var sikkert bare en rampestrek fra seniorene, men jeg vil gjerne ha en pay back time.

God natt mitt kjære folk i det kalde nord :D
(begynner å bli litt kaldere her også, men varmt læl)

5 kommentarer:

miriam sa...

æ e no syk a da....

Anonym sa...

aå du fortsette me å vær ali-bali i usa å?

Nathalie sa...

Joorgen:

Ja, saa ae e Ali Bali her aa. Ae tror folk syns det e artig ;p
Koss det gaar mae dae?
E fagan vanskelig?

Anonym sa...

går bra me mæ.
fagan e itj nå særlig vanskelig nei. du får kos dæ videre:P

Marte sa...

Folk flirte og jeg føler meg godt likt på laget, selv om jeg ikke får spille så mye. Tror jeg tuller en god del og folk skjønner ikke alltid hva jeg snakker om (samme problemet hjemme i Norge...:p), men de syns det er morsomt

AKKURAT SÅNN E DET NOK <3