mandag 15. september 2008

Sunday Night Live

Søndag:

Sto opp kl 10. Spiste en sunn frokost med grovbrød skinke og ost og agurk. Dwayne viste meg denne døde svarte enken i søppelcontainern:

Dwayne kjørte meg til South West Point (fotball banen). The Woodys med Sara hentet meg og vi kjørte helt til Norris, ca 1 time unna oss. Bilen til the Woodys er foresten en sånn volvo som Hildegunn har/hadde(?) bare i grå.
I Norris var Sandra's hus (tror jeg har kalt hun Sandy før, men Sandy er lokalkontakten min). Sandra er moren til hun som fikser det meste for AFS og har et fint stort hus i Norris.

Du ser bare overdelen av huset til Sandy.

På vei ut, ja vet det er et dårlig bilde, men hadde ikke med kameraet i dag.
Der skulle vertsforelderne til oss utvekslingsstudenter komme. Egentlig skulle også Karen komme men hun hadde 2 customers i dag. Så av utveksslingsstudentene var det Sara,Omer, Ahmed, Nika, Bogie og Ilaria og meg. Også var vertssøsteren til Ilaria der og Madison (som spiller på fotballaget mitt og vertsøster til Sara) Vi satt ned i kjelleren mens vertsforeldrene satt oppe. Surfet på internett og så litt av en film kalt Blood & chocolate (skulle være skummel, men var en ganske teit film). Etter å vært der for ca 3-4 timer dro jeg hjem til the Woody's som har et stort hus rett ved innsjøen. Vi var der i 15 min og jeg fikk se det store rommet og badet til Sara. Hun har nesten en etasje for seg selv nede. Så dro jeg, Madison, Sara og Mr Woody dro til the United Methodist Church for kvelds tjenesten eller de kalte det for Sunday Night Live. Vi fikk snacks og det var en veldig fin kirke. Så "fin" at jeg og Sara tok et fjortis bilde på toalettet:


Det var en gammel man fra Pennsylvania som het Jack Alexander og var en tryllekunstner. Han tok coins fra ørene til folk og til og med reguleringer. Ganske flink men hadde problem med den ene foten sin som gjorde at han datt en gang... Scary å se en gammel mann falle, men han bare vitset bort fallet :P
Fikk foresten dette på slutten av tjenesten:




Karen hentet meg til fra the Woody's og vi bablet litt før jeg la meg.
Så god natt der ute i verden og kjenner jeg gleeeder meg til å stå opp 06:35 for å dra til skolen i morgen.

2 kommentarer:

Annelies sa...

Hei Nathalie,

Yes, everything is fine in the Netherlands. We have started working last week after a short holiday in Tokyo. It's nice we have contact this way.

We keep in touch
Annelies

Nathalie sa...

Hei.
Wow, you went to Tokyo (without me :p). How was it?

Yes, lets keep in touch and tell me when you travel to another country or watch and interesting concert.
Say hi to Frank aswell

:)