fredag 5. september 2008

Got some news

Har dessverre igjen bilder å legge ut, ettersom at jeg ikke har brukt kameraet mitt. Men jeg skal bruke kameraet mitt flittig når jeg skal til Kentucky i overmorgen. I morgen kl 5 blir jeg og 6 andre utvekslingsstudenter hentet og tatt med til Susan's hus (AFS dame med et typisk stort amerikansk hus) og der skal vi altså overnatte. Så dagen etterpå drar alle afs utvekslingsstudentene til Kentucky i the Mammoth Caves for å være der i helgen. Vi skal blant annet ha et talent show som jeg har snakket om tidligere. Jeg skal spille el-gitar og synge (hm...ja synge) Postgirobygget med Idyll. Og sangen har noen få høye toner, så jeg lurer på hvordan det skal gå. Må bare manne meg opp og dra noen vitser sånn at de skjønner at dette er bare et slags stand-up show. Så jeg kommer ikke til å blogge på 3 dager fordi jeg ikke har internett tilgang.
Dere får bare klare dere uten meg også skal jeg legge ut bilder av turen senere.

I går spilte jeg en fotballkamp mot Scott County, makan til Redneck country. Minnet meg nesten litt om Verdal da jeg så 3 personer som kjørte firehjulig og noen andre "rånere".
Kampen gikk litt dårlig så treneren var pissed off og kjeftet. Hun er grei men virker litt schizophrenic. Glad et øyeblikk også plutselig sur. Tror hun er veldig gira på å dra til State championship, men skulle ha velget en annen taktikk en å kjefte på en av kapteinene til hun gråt... Kinda freaks me out...
Uansett, vi tapte ikke kampen vi vant faktisk 4-2 og jeg fikk spille 2 min. 2 min etter å ha kjørt opp alle svingene (uten å bli bilsyk) i 1 time og 15 min for så å bli bit av fluer. Kunne nesten heller bare ha blitt hjem og gjort leksene mine... Tror treneren sitt humør har virket litt inn på meg... Grunnen til at treneren var så sur var fordi Catholic( et eller annet katolsk lag) hadde vunnet over dæm hele 7-0 og de satser på å vinne State dette året...
På hjemturen dro vi innom Sonic(slags McDonalds) og jeg bestilte en stor hamburger, pommesfrites og cola! Maten var borte på et sek.

Skolen er det samme hverdag så ikke noe spesielt som skjedde. Bare at engelsk læreren sa son of a gun som banneord istedet for son of a bi%&¤.Jepp ingen banner spesielt her. Eller Christie fikk et rød kort etter en fotballkamp for å ha sagt the F-word elns. De sier nemlig andre teite ord istedetfor. Sånn f.eks shut istedetfor shit. Sorry for banningen mamma og pappa måtte bare holde dere oppdatert.
Ellers er det enda gloovarmt her og jeg trenger ikke noen hansker for å sykle til skolen (referert til Eline. Jeg blir foresten kjørt til skola hverdag) Hilser foresten til Jørgen også for at han sender sms'er til meg på den norske mobilen min..(koster litt penger å sende sms jørg), prøv heller å få en kommentar på bloggen min i stedet ;)
Pluss at nå har jeg endelig fått min nye telefon til å fungere, trodde det var noe rart med sims kortet, men det var bare det at vi (jeg og Karen)hadde ikke presset sims kortet langt nok opp i telefonen...
Jepp dumme oss :p
Og ryggsekken min lukter Colton's Axe fordi jeg lot en banan ligge igjen i ryggsekken min. DEn ble så klart helt skviset og banangørr kom ut i hele den sekken. Så Colton sa det luktet sånn baby-rumpe pulver og sprayet et dusin ganger med Axe'n sin opp i mine fine svarte nike sekk...
Ikke misforstå meg han er en kjempeartig gutt, litt crazy, men han er veldig grei til å være i fjortis alderen. Vi har bare ikke samme musikksmak. Han liker Hip-Hop og jeg liker rock.
Og btw her kaller de folk ikke for Emo'er men for Gothere... :p

Jeg vet at Marte,Mari og Jenny drar til utlandet i morgen tidlig. Marte til Portugal og Mari og Jenny til Venezuela. Syns at dere er mye modigere enn meg som drar til et land hvor dere ikke kan språket. Dere får bare nyte året fullt ut og huske på at det kan bli noen ups and downs noen ganger, just hold on and be strong. Og være en god AFS'er (Another Fat student)! :D

3 kommentarer:

miriam sa...

kult at du har sims kort;)

Anonym sa...

trudd da du hadd ny mobil, så det ikke kosta mer å send medlding enn det villa ha gjort i norge??

Anonym sa...

forestn så har eL lært mæ å komenter. e itj æ flink?