lørdag 13. september 2008

The time is 23:37

Jeij, nå er det helg igjen :D
Nå har alle mine utvekslingsstudenter kommet seg ut i verden:


Uansett har ikke skjedd så mye enn det vanlige: Skole-Fotball(trening eller kamp)- lekser- sove.
Kingston High School hadde football game i dag, men orket ikke å dra, ettersom at flere ikke skulle dra. Fotballaget mitt dro for å selge billetter, men Jonny,David, James, og til og med Colton(!) dro ikke. Skal nok dra neste gang, har lovt James det :p

Akkurat nå har jeg og Kattie nettopp sett en Kinesisk-Amerikansk film ved navn Forbidden Kingdom, ganske bra til at jeg vanligvis ikke liker kung-fu filmer.
Ellers i går så vant vi 5-0 mot Stone Memorial. En stoor skole litt utenfor Cookeville,men det var tydeligvis bedre i andre sporter enn akkurat fotball.
Jeg hadde tre sjangser på mål, men...ingen mål. Klarte å skyte ei jente i magen hardt fordi hun sto i veien for målet :p.

Sjå Marte, Alstadhaug e i Levanger avisa:
http://www.levangeravisa.no/kultur/siste_kulturnytt/article1150264.ece
(veldig interesant, det foregår sikkert my i Levanger)

SÅ har jeg tenkt litt på konserter som er nær meg som jeg kanskje har lyst til å dra på, men som enda er et åpent spm:

Enten Coldplay konsert i Atlanta 5 november (det ble satt opp en ekstra konsert!)
Eller Micheal Bublé konsert i Knoxville 5 october...

Men er usikker på Coldplay konserten, fordi Karen skal dra på en konferanse i Florida 5-10 november. De hadde Coldplay konserter i Florida mellom den tiden vi er der også , men plassene var ikke så brae :(
Jaja, jeg depper ikke, har det ganske bra her som det er :)

Au Revoir!

5 kommentarer:

Anonym sa...

bra du har det bra da nathalie. I levanger sjer itj det nå my...
Æ og Eline ska nu på bursdag te Kiku i dag

Anonym sa...

Bra med langt innlegg Ali :D

Rettelse: Jørgen ska t Kiku i kveld. Æ e rett og slett altfor klar :P

Så du ska t Florida altså?

Nathalie sa...

Hei!

Æ ska kanskje te Florida har itj heilt bestemt mæ. Hvis æ ska te Florida så må æ få 5 daga fra fra skola, pluss at hvis æ ska te Hawaii seinar så må æ få 8 daga fri fra skola og det e itj så enkelt =P

Hils resten av friends'en og sei at dæm som les bloggen min kan gjerne legg igjen en kommentar :D

Martin sa...

Coldplay i Atlanta? I'M IN!!!!

Marte sa...

Ja, æ har lest det : )