fredag 26. september 2008

Homecoming week

Tid for blogging igjen. Jeg prøver å være flink nok til å unngå å være på datan en annenhver dag mens det er skole, for å øve på prøver og etc.
Så her kommer et "rykende" ferskt blogginnlegg

Onsdag 24 sept:

Tvilling dag. Prøvde å kle meg ut som jonny men det gikk ikke helt ettersom at han ikke hadde på seg flip flopsene som han vanlig har (pga at han måtte springe for navy'n)
Så jeg hadde på meg en hvit t-skjorte som jeg lånte fra Colton (den var litt skittete...) og flip flops og "thight pants". Men må si at Jonny og jeg ikke lignet mye på hverandre, tror ikke at noen viste at vi var tvillinger eller ei... James hadde faktisk laget sin egen siamesiske (dukke) tvilling med et bilde av han i ansiket på dukken.
I 3rd period var det klart for Pep rally nr 2 på football banen. Denne gangen var det litt mer liv og det virket som om det var flere folk også. Homecoming queens and kings ble introdusert. Vi fikk vite kongen, men har ikke peiling hvem han er. Over halvparten av dronningene er fotball spillere så jeg det er gøy at de er med. Jeij, jeg sitter med to av de nominerte homecoming queens til lunsj, Hailey og Lexie. Tror at enten Hailey eller Lexie vinner ;)
Her er noen bilder og en video fra Pep rallyen:

The dance team. De var hm...veldig entusiastiske...


Band har ca 142 medlemmer tror jeg.
De er kjempe flinke!

Go Jackets!


Students



Oppmøte til fotballkampen kl 5 hjemme mot Oneida . Jeg forklarte laget at Oneida, betyr Å neida på norsk.... Fikk altså litt tid til å lese på Psychology, US history og engelsk testen...
Kl 6 var det avspark og dette var senior night så alle seniorene fikk spille første halvdel. Til pause ledet vi 3-0 over Oneida.
Ettersom at det var senior night så betydde det at alle seniorene fikk en liten sermoni og fikk tildelt blomster av Coachen (Kristen, hun holder ballongene). DEt ble en trist sermoni fordi dette er seniorene sin siste fotball sesong og alle seniorene gråt + Kristen, så jeg fikk nesten lyst til å gråte med dem...




Andre halvdel etter 20 minutter spilt (totalt 40 min hver omgang), byttet Kristen inn alle seniorene, slik at de får se neste års spillere minus meg da. Så jeg fikk spille 20 min outside midfielder på venstre side
Vi scoret enda 3 mål, slik at det ble 6-0 til slutt og gjett hva? Jeg scoret mitt første mål for laget!
Tror jeg scoret det siste målet, uansett jeg var kjempeglad for endelig å ha bevist at jeg kan score :)
Fikk en god del ros... og jeg var lykkelig resten av kvelden.


Torsdag 25 september:


I dag var det tie-dye day. Ja, jeg liker å ta bilde i speilet.
Jeg hadde ikke en like min skjorte som Leonie eller resten av skolen, men jeg syns den holdt standard. Folk trodde nemlig at jeg hadde Tie-dyed den selv, noe jeg ikke hadde gjort.

Tror det gikk bra på psychology, us history ( som var super enkel ettersom at vi fikk bruke notatene våre) og engelsk testen.
Senere på dagen hadde vi fotball trening kl 4. Det var bare tre seniorene igjen på laget fordi resten av seniorene måtte være igjen på skolen fordi de var homecoming queens og de skulle være med i paraden senere på kvelden :).
Så det var en artig trening, hvor jeg lærte Holley (senior) og Alex (freshman) nederlandske og norske ord. Høyre og venstre på nederlandsk ettersom at r-en min e fucka på norsk slik at de uansett ikke får til å si det rett. Lærte dem tebake og ja på norsk..ikke så veldig vanskelig men de hørtes utrolig teit ut hvordan en amerikaner sier tebake, de sier liksom tebak, som ikke må forvekles med tobakk (...).

Paraden var kl 7 og dette var foresten homecoming paraden. Så jeg og Karen dro for å se den og selv om den varte i 5-10 minutter så var det gøy å se på.
Her er bildene:


Bandet går nedover hovedveien i Kingston.

Cheerlederne


Halve football teamet (freshman teamet) spilte kamp i dag, så de var ikke alle 70 stk på trailern.


Neste års seniore, Sara på fotball laget mitt holder skiltet til høyre.


Amanda (fremst) og Alex i the republican club delte ut godteri til oss

Noen av de nominerte homecoming queens. Tror det er 7 jenter på fotball laget mitt som er de nominerte. Så alle de nominerte kjørte nedover gata, mens dronningene satt i åpne biler og vinket søt.

Lexie





Hailey (som også er presidenten i Students Council)


Kailey som vinket så søtt

Etter paraden, dro Karen og jeg til Krogers og kjøpte Kingston klær til Spirit day i morgen :)
Snakket foresten i en evighet med moren til Amanda og fotball laget og coachen. Fant ut at coachen absolutt ikke ville ha en assistent trener, hun liker nemlig å ha kontrol (hm..ego?) Jeg liker treneren men hun er virkelig en spesielt type av og til. I dag på treningen var hun morsom og grei.
I morgen er det foresten Carnival dag i de tre første eller siste timene, er ikke helt sikker. Finner sikkert ut av det :)

God natt

1 kommentar:

Leonie sa...

Jeeeij æ e stolt av dæ søs! Scora endelig mål! :D Masse gla i dæ. Vi snakkes om 3 uka! :D