onsdag 24. september 2008

inside out and tacky

Hei, prøvde å videoblogge, men lyden klikket uheldigvis....
Uansett jeg skal allikevel fortelle dere om dagen i går og i dag + bilder
I begynte homecoming uken på skolen. Det betyr at vi har forskjellige klesdager hverdag fram til Fredag, hvor det er school spirit dag, hvor football laget spiller sin homecoming game...
I går var outside in day, hvor folk har på seg klærne ut-inn. Jeg hadde på meg min grønne enhjørning t-skjorte ut inn og det samme med umbro treningsbuksen min og giraff sokkene mine :)
Da jeg kom til skolen var det ikke så mange som hadde kledd seg ut, så jeg følte meg litt dum der jeg gikk. Heldigvis så jeg noen av fotball jentene og de hadde på seg sports bh-en over t-skjorta og shorts/bokser over tights og sokkene over tightsen.

Ellers så hadde vi en kamp i går mot Webb (en dyr privat skole nær Knoxville). Vi tapte 3-2, og jeg fikk ikke spille. Men syntes mer synd på ei som er senior og som heller ikke fikk spille ettersom at hun har spilt på det laget snart 4 år...

I dag var det Tacky -day. Altså bad taste day og her ser du hvordan jeg kledde meg ut.

Jeg kunne ha funnet noe mer tacky , men fant desverre ikke det. Colton kledde seg ikke ut fordi han er for "kul" til det. Jeg brydde meg virkelig ikke og tenkte at jeg er bare her en gang så hvorfor ikke gjøre noe? Foresten ser du "tatoveringene" på armene mine? Mange trodde at de var ekte, så de kom opp til meg og sa det. Men det var flere i dag som hadde kledd seg ut.
For eksempler Jennifer i Criminal Justice klassen min, syntes at hun var en av de verst kledde:


Ellers så satt jeg med fotballjentene til lunsj i dag og de hadde alle bortsett fra en kledd seg ut:

F.v Hailey, James (Senior), Lexie, Abby, Brittany (tror jeg) og Ellen.


Slående bilde, legg merke til at Hailey ikke smiler for å få fram leppene :p

DEt var også noen som hadde på seg Tacky-outfitet deres på fotball treningen. Tror nok at de holdt på å svette seg ihjel. Jeg hadde på mitt tacky-outfit også, men måtte bare skifte om ettersom at jeg hadde ullstrømpe bukser på meg...

Ellers så hadde jeg ingen lekser i dag :D. Så Heroes episode nr 1 på NBC.com gratis (!).

Oh, twin day med Jonny i morgen :p Skal prøve å ta bilde av han så dere ser hvordan han ser ut.

1 kommentar:

Leonie sa...

HAha digga tatoveringan! :p

Og jaaa, ta bilde av Johnny, bynne virkelig å lur på koss derre kompisan dine sjer ut! :D