søndag 28. september 2008

Weekend again...:)

Haha, akkurat nå holder jeg på å høre på Nickelback med Rockstar på radioen. "...the girls come easy and the ... (drugs) come easy"...
Det som er morsomt er at de hopper over banneordene på radioen, så det høres ganske dumt ut :p

Uansett skal fortelle dere litt om hva jeg gjorde på Lørdag ( i går):

Sto opp kl 9, men følte meg ikke helt på topp. Halsen min var ganske sår og det gjorde vondt når jeg svelget. Også hadde jeg hodepine. Så jeg la meg igjen etter å ha tatt en parasett. Sov en liten stund også kom Kattie med en pakke på rommet mitt. Det var pakken mamma og pappa sendte i posten og er regnet som en bursdagspakke :)
Klarte ikke å holde meg unna smågodet, dessverre...

Levanger-avisa, Addresavisa, norsk flagg, smågodt, gullsmed gaver(?), mag, pondus, bursdagsbrev, tror noen bøker (de var enda pakket inn), sjokolade, nessegutten genser(?), en litt svett norvegia. osv
Karen og Dwayne hadde enda yard sale så det kom en del mennesker innom, tror hun tjente inn ca 700 dollar tilsammen for fredag og lørdag.
Etter at Karen hadde ryddet opp yard sale tingene dro vi (Karen,Colton, meg og Kattie) på Crocker Barrel og spiste middag, jeg var ikke så veldig sulten, så spiste ikke så mye. Hadde en tallerken med turkey ham sandwich med tomat og salat og pommes frites. De som ikke vet hva Crocker Barrel er så er det liksom en gammel country store/restaurant. Så de hadde allerede begynt å selge julepynt:


Så dro vi til Wal Mart og så på Halloween kostumer til Kattie. Og, selv om hun ikke kjøpte noe så var det artig å se hva slags utvalg de hadde, blant annet dette:

John McCain eller Barack Obama?

Noen som har tips om hva jeg skal kle meg ut som på Halloween?

Vi kom hjem kl 6, så jeg fikk litt tid til å ordne meg til Hailey's 17 års bursdag. Jeg som trodde at bursdagen skulle bli litt "fancy" , ettersom at jeg ikke hadde peiling hva folk har på seg i bursdager her. Så jeg tok på meg dette:

Thanks til mamma og pappa for norsk flagg.
Fant foresten ut at 17. mai er på en søndag, så skal prøve å feire den da ;)

Da jeg kom fram til Hailey's gigantiske hus, ble jeg møtt av en stor klemmende Lexie i døra.
Møtte også Hailey og Kaley. Hailey måtte hente noe chilli fra bestemoren så Lexie kjørte oss dit med r&b musikk i full guffe. Kjenner at jeg gleder meg til at folk i Norge får kjørt opp og at jeg får sitte på med de :p.
Tilbake i Hailey's hus dro vi ned til hagen som var vakkert belyst


Folk begynte å komme, både ung og gammel. De gamle satt ved bålet og plapret med foreldrene til Hailey. Vi, de unge spilte volleyball. Hilste også på noen nye folk, mest gutter, som jeg har sett på skolen, men ikke snakket med. Det var faktisk artig å spille volleyball, fordi vi faktisk fikk til å spille.

Vi var også inne i huset for en liten tur for å se College football kampen Alabama - Georgia. Tror Alabama vant.

Lekte ett eller annet spill hvor man fikk strøm i seg hvis man trykket sist på knappen.

Ellers så smakte jeg Smores for første gang og kan ikke si at jeg virkelig likte det fordi fordi jeg ikke er en stor marshmallows elsker :p
Bursdagen var gøy ble mye fliring pga volleyballen og Lexie mente at fotene mine skulle bli amputert fordi jeg brukte føtene mine mer enn handen...

Søndag:

Gjorde ingenting spesielt, bare laffet og snakket med fam og Eline på skype. Håper på en skype samtale med marte snart en gang ;)

3 kommentarer:

Martin sa...

Ja, Alabama vant.. 41-30 for å være nøyaktig. Det irriterer meg noe kraftig, siden vi visstnok var tragiske. Droppet fra #3 til #9 på rankingen tror jeg.. Latterlig!

Ser ut som du hadde en fin heg :) Du må komme deg online snart.. Lenge siden jeg har snakket med deg :P

Martin sa...

Football er ikke vanskelig, trust me..

Ja, det er mye regler og sånn, men ser man en hel kamp så kommer man fort inn i det.

Jeg har spilt football spill i flere år, og det tror jeg har vært smart, for da slipper jeg å lære spiller her :P

Marte sa...

Jea, vi må nesten avtal ei tid : )