tirsdag 9. september 2008

Mammoth Cave

Jess, da har jeg kommet til bloggingen igjen. Noe som vil holde meg våken lengre og gjøre meg mer utslitt om morgenen, så jeg gjør dette for dere som leser bloggen min. Har lagt ut masse bilder på facebook og tar såå lang tid å legge ut bildene her, men skal legge ut noen. Skriver lite i dag, men legger ut en hel del bilder i random rekkefølge. Er ganske trøtt fordi jeg har stått opp 6-7 om morgenenen hver dag i helga.


På vei hjem.

Brownies spising in Susan Moon's hus

Det store perfekte huset til Susan (afs-lederen av Mammoth Caves).
Måtte overnatte en natt (fredag til lørdag) i det huset på en god luftmadrass

Italia og Japan som ligger og sover.

I suvenir shoppen til Mammoth Caves. Stygge lille Nathalie til høyre :P.

Alle afs- studentene.

The German chicken dance

TEnnessee welcomes you.

Nashville og Tennessee Titans game

Monica (returnee fra Japan) og Lauren fra Australia som også har vært her i 7 måneder synger en broadway sang.

Emil fra Østerikke spiller den amerikanske nasjonalsangen.

De italienske jentene spiller en egenlaget sang

Idyll- Postgirobygget.


Afs plassen

Japanerne laget et banner av japanske bokstaver

The Cave





Rafa fra Brasil (har allerede vært her i 7 måneder) og Ahmed danser Capoeira.



Daiji, Omer og Ahmed (Japan,Tyrkia og Egypt fikser grillen)

Sara og meg i Mammoth Cave. Sara bor også i Kingston, men går på en annen skole.

Alexander, Matthis og Sara.






Min egen fotball t-skjorte! :D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nice!
Bra at du blogge igjen :)

Va det flaut å syng alein eller?

Nathalie sa...

Thanks :)
Det va litt flaut ja, men ae ga litt faen i det, sjool om ae vart tomatrood paa slutten :P

Anonym sa...

Hei Nathalie.
Bra blogg (igjen!!).
Kjempe fottball T-shirt.
Orange og nummer 14.
Nummer 14 er et berømt nummer når det gjelder fottball. I hvert fall i Nederland. Johan Cruyff, verdens beste fottball spiller aller tider spilte alltid under nummer 14.
I Norge er det han "lit'je Iversen" som i Rosenborg spiller under nummer 14, men han er ikke nummer 14 verdig. Bare det er sagt.
For deg derimot passer nummer 14 bra (lit'je Cruyff!!!)

Anonym sa...

Det e nu iallefall ikke et år!!! sia sist du blogga da, men det e bra du blogge igjen.
Dæ, e stolt over at du sang en norsk sang da! hell på må bli patriotisk?

Nathalie sa...

Hahaha, jepp litj'Cryff :p
Tenke du e stolt av mæ no pappa ;)

Bra du endelig fikk te å skriv en kommentar Jørg ;)
Du å bør vær stolt av mæ, fordi æ sang en norsk sang :P