lørdag 27. september 2008

Homecoming day!

I dag var Spirit day . Og skolens farger er oransje og mørkeblå Jeg kledde meg opp i min oransje oppvarming skjorte med tallet 14 og Jonkers på baksiden. Lånte en blå treningsbukse av Colton, som var way to big i skrittet... Karen malte. Go Jackets i oransje på kinnet mitt og jeg hadde på mine blå converse sko.

Pluss at vi måtte ha et oransjt armband med navnet vårres på for å bevise at vi hadde betalt $5 for karnevalet.
På skolen i dag hadde vi Carnival de siste tre timene. Karnevalet var ikke virkelig et karneval, ingen kledde seg ut, fordi vi allerede var kledd til School Spirt day. Karnevalet var mer et slags opplegg med hoppe madrasser, pizza bod, is-bod, danse-bod osv.
Alle mine 6 klasser i dag,varte i 30 min og vi gjorde ingenting. Bortsett fra i engelsken hvor jeg måtte springe for å hente den engelske literatur boka...


Bilde er tatt i psychology rommet.


Hailey i sin flotte spiritday outfit

Moi, Kayle og Hailey. Som jeg foresten hang med på Carnivalet. Begge er nominert til homecoming queens ;)

Den gul,røde,grønne tingen på gresset er en slags hinderløype hvor du og en annen person konkurrerer om å komme først. Jeg vant over Hailey :D



Fossball kalte de det, men var mer som et tabel soccer spill. Bare at det var ekte mennesker som spilte det. Det var kjempeartig men rart å sitte fast i et tau.


Christie og Hailey leker sumo brytere.


Min cherry snow cone som holdt på å smelte (slush).


James kjeder seg ford vi måtte gå inn ettersom at det begynte å regne en time før skolen var ferdig. Etter dette bildet ble tatt, måtte alle elevene tilbake til 6th period. Jeg hadde matte men vi gjorde ingenting så jeg prøvde å sove, men det er umulig med freshmans i klassen...

Senere på kvelden kjørte Sandy(lokalkontakt) Colton, Kattie og meg til Kingstons Homecoming game. Jeg satt med Sandy og Katte, men senere ved siden av Miranda som er ei smart jente i psychology klassen min. Jeg og søskenbarnet hennes på 8(?) lekte tommel leken. Og en annen jente hadde tatt med seg sin noen dager gamle kanin i genseren sin...rare greier.

Yellow Jackets tattoveringen min ;)


Så mange football spillere har vi.

Fikk ikke plass til alle band medlemene på bildet.


Fikk akkurat ikke tatt bilde hvor football spillerne bryter "plakaten" mens de springer...


De nominerte homecoming jentene ble kjørt rundt igjen i sine fancy'e biler. Homecoming queen ble Hannah Lee (?), ei som jeg ikke vet hvem er, men fint for henne. :)

Greit med litt flere kommentarer folks og vil gjerne ha en update om Levanger (selv om jeg vet at det ikke skjer så veldig mye)

7 kommentarer:

Leonie sa...

Hihi du va søt i skole fargan da! :D

Ævå hadd ansikts maling ;)

Nathalie sa...

Hehe, jepp du må legg ut bilda Leo ;D

Anonym sa...

Okei, først vil æ ha en forklaring på ka homecoming egentlig e fornå?

Og Ali, ikke del opp sammensatte ord på norsk! (Mått bærre få sagt det)

I Levanger skjer det som vanlig ingenting. Æ va på fysikktur t trondheim i går da:P Realfagsbygget på NTNU (Y)
Ellers så går vi bærre rundt og glede oss t høstferien som e uka etter uka som kjæm ^^,

Savne dæ Ali !!

Anonym sa...

Heija!
Skulla hatt sonn tema daga på skolen her å, skjer litt gøy ut:P
I Levanger e d itj så my nyttj akkurat, vi savne nu dokk som e bort da.
Glede oss t høstferien, har dokk ferie snart?
Klems<33

Nathalie sa...

Homecoming e ei uke kor vi forberede oss te den store hjemkomst football kampen på fredag. Så da feire vi med å kle oss ut, og ha en parade og dæm fleste skolan har et homecoming dance.
Men skola mi har ikke en sånn homecoming dance. Også bli Homecoming queen and king annonsert av stemman te elevan på skola. :p
Litt vanskelig å forklar...

Sorry.Æ prøve å skriv bra norsk, men funke itj heilt =P
Oooh, NTNU :P Nice! Æ har kanskje lyst te å studer på NTNU, dæm har en del samfunnsmessige fag.

Savne dæ å :D!

La oss prøv å få en tema uke på skola neste år da, hadd vært artig ;D
Æ har høstferie 13-20 oktober :)
Dåkk da?
Kos<3

Anonym sa...

Ah, kæm som kjæm heim da, sia det hete homecoming liksom?

Vi hell på å planlegge klassetur i 3. no da :D
London,Alicante, Kreta, Riga, St.Petersburg, Montenegro eller Brussel har det vært snakk om...

Høstferie uka før dæ vi da :)

Marte sa...

Æ vil bare sei det at æ syns du kan ta den tatoveringa på ordentlig æ : ) Det hadd vært orginalt det!

<3